Det var fine nyheter.Takk Dyret
Da er det over,fikk beholde nyra da svultsen lett lot seg fjerne.
Da er det bare og slappe av her på Ahus i helgen
O
Hehe,harrem lissom ikke med meg hitDu Ove, nå som det har gått bra. Kan jeg da stikke innom Ahus i morra og plukke med meg de to rørene du lånte av meg, sånn til tilfelle du har dem der lissom. Ikke noe stress, altså!
Takk for omtanken sluksterReiser til Brumunddal på 70 års lag, ellers skulle jeg tatt turen bortom med et par trøsteSLOB's til deg, er jo bare 7 min. 38 sek. unna heimen, som av samme grunn er valgt med omhu. Man blir jo ikke yngre
Takk bluesbreaker,det må vi få til jaBra O.
Stell pent med deg sjøl nå, så blir det snart nye eventyr.
Vi må snart treffes igjen, og det ser jeg fram til.
Fortsatt god bedring.
Takk,balubaHerlig å lese at inngrepet endelig er foretatt, og at alt gikk etter planen. Vi er jo flere venner som har ventet en stund på å få se deg skikkelig friskmeldt, og nå er vi altså kommet dit. Gjør meg godt å lese. ;D
Takk,PeterHelt sjef O. Nå ble jeg skikkelig glad
Takk,TGodt å høre at det gikk bra O.
Tor
Takk lassemann,er jo fjerde gangen under kniven dette så man vender seg til detSå bra Ove! Som nevnt over er du en kriger som ikke gir deg.. Virkelig godt å høre..
Mvh
lassemann
Selv takk, så får vi se hvordan det blir med kosen - omgitt av grått hår & rullatorer som minner en annen stakkar på at tida går så inni helsike fort Jeg vil være tredve igjen, et par tiår, og med dagens erfaring og økonomi!!! Buhuuu...Takk for omtanken sluksterReiser til Brumunddal på 70 års lag, ellers skulle jeg tatt turen bortom med et par trøsteSLOB's til deg, er jo bare 7 min. 38 sek. unna heimen, som av samme grunn er valgt med omhu. Man blir jo ikke yngre
Kos deg i 70års laget !
O
Takk for det Johan-KrDet var jo helt sjef
Johan-Kr
Hehe,nei skal prøve og holde meg i roSelv takk, så får vi se hvordan det blir med kosen - omgitt av grått hår & rullatorer som minner en annen stakkar på at tida går så inni helsike fort Jeg vil være tredve igjen, et par tiår, og med dagens erfaring og økonomi!!! Buhuuu...Takk for omtanken sluksterReiser til Brumunddal på 70 års lag, ellers skulle jeg tatt turen bortom med et par trøsteSLOB's til deg, er jo bare 7 min. 38 sek. unna heimen, som av samme grunn er valgt med omhu. Man blir jo ikke yngre
Kos deg i 70års laget !
O
Ikke kjør for mange sit up's i dag da, selv om du kjeder deg.
Bli dullet med er digg,skal si det til kona at du har beordret det,TrondVeldig godt å høre at det gikk bra og at du blir i fin form, Ove. Krysset fingrene for deg i dag. Nå er det bare å slappe av, bli dullet med og hente seg inn igjen.
Brumunddal ja. Det er vel 13 min. 12 sek herfra. Skal lytte etter desperate rop utover ettermiddagen, så kan jeg bare skru opp volumet littReiser til Brumunddal på 70 års lag, ellers skulle jeg tatt turen bortom med et par trøsteSLOB's til deg, er jo bare 7 min. 38 sek. unna heimen, som av samme grunn er valgt med omhu. Man blir jo ikke yngre
Alle plasser med hus i Ringsaker heter noe med -sveen, men veldig relliøse trur je itte dom er...En eller annen jævla jesusstue oppi lia tror jeg..... Høgsveen eller noe sånt.
Takk,RBNHeisan Ove
Det lugger litt om dagen skjønner jeg. God bedring.
Kanskje jeg kan slenge meg med Blues, så kan vi jo teste nyrefunksjonen sånn etterhvert.
Hvis jeg får lov da.......
R
Hehe,jeg tviler ikkeDu skulle vært på Kalnes min venn, der var det mye å se på eller for å si det på en annen måte, der ble gamle griser som nye!