jorwed_
Audio Arkeologen
Ok.Njaaaa,er ikke helt fornøyd så vet ikke om det blir herbilde, loftet, du.
O
Ok.Njaaaa,er ikke helt fornøyd så vet ikke om det blir herbilde, loftet, du.
O
Ja, tette veggen til venstre for tv og spiller på veggen der...Eller sette platespiller på veggen?
O
REF 75 er for dypKan en tanke være å få tak i en modul til, så kan du stacke ARC?
Det er en tanke jaJa, tette veggen til venstre for tv og spiller på veggen der...Eller sette platespiller på veggen?
O
REF 75 er for dypKan en tanke være å få tak i en modul til, så kan du stacke ARC?
O
Jeg har jo kjøpt amp stand1) Snurrer på veggen, og la nå den endelig få stå der 4eva!
2) løfter TV'en opp 10 cm.
3) et toetasjersrack, som er stort nok til å huse ARC-power under, og snurrer på topp.
Pøh, det er da mye du har kjøpt og solgt, så hvorfor ikke nye rack?Jeg har jo kjøpt amp stand1) Snurrer på veggen, og la nå den endelig få stå der 4eva!
3) et toetasjersrack, som er stort nok til å huse ARC-power under, og snurrer på topp.
O
Jeg finner vel på noePøh, det er da mye du har kjøpt og solgt, så hvorfor ikke nye rack?Jeg har jo kjøpt amp stand1) Snurrer på veggen, og la nå den endelig få stå der 4eva!
O
Ok, da gjenstår alternativene 1) og 2).
Heller mere og mere i mot det å kappe littREF 75 er for dypKan en tanke være å få tak i en modul til, så kan du stacke ARC?
O
finne et to-hyllers rack med god avstand mellom hyllene, ha monsteret på nederste hylle og støtte opp den utstikkende rumpa med et par klosser av passende høyde...?
Ja det går fint,mye av ventilasjonen på REF 75 er på sidene.Hvis det går an å ha noe over effekttrinnet er dette du viser over finfint, synes nå jeg.
Synes jeg også . Kiseki PU låter kuler og krutt etter den har fått noen timer på seg også.AR ser veldig bra ut når de står over hverandre.
Dette ble jo fint Ove, ting går fort hjemme hos deg
Takk,MDette ble jo fint Ove, ting går fort hjemme hos deg
mvh
HMMM enkelte folk assa!Kan jo ikke stole på alt du sier må jo se det sjæl
Det kommer lys på de om en ukes tidLåter sikkert fett det der, men hvorfor maler du bort (mørkt) og setter de Italienske skjønnhetene på mörke tepper?, det er jo å kle de bort, de burde jo värt fremhevet med lyse tepper i front/under og bakgrunn...(bare sånn fra side linjen lissom)
mvh
Det er jo der DSOTM kolasjen skal henge joBlir bra dette Ove , men den hvite veggen til høyre må jo få en gipsplate og noe Pink Floyd graffiti ! Bare å hente maleskrinet og lage et stort prisme det vettu