Evo III
Hertugen
Funker helt fint det duFår være litt nett-troll jeg, da: Er det helt OK å sette pre og effekt oppå hverandre, eller kan det skape ulumskheter med stråling og interferens og annen styggedom?
O
Funker helt fint det duFår være litt nett-troll jeg, da: Er det helt OK å sette pre og effekt oppå hverandre, eller kan det skape ulumskheter med stråling og interferens og annen styggedom?
Sunilda klarer seg i massevis den,om det kommer ARC Riaa inn ettervært er ikke umulig det vet duPS Hvordan går det med Sunildaen og ARC sammen? Bare lurer... ARC har jo veldig fine phono-preamper. Men ganske dyre.
Tror det vil låte ganske så bra, ja, og dessuten gjøre seg rent estetisk. Men bevares, Sunilda er fin, den.Sunilda klarer seg i massevis den,om det kommer ARC Riaa inn ettervært er ikke umulig det vet duPS Hvordan går det med Sunildaen og ARC sammen? Bare lurer... ARC har jo veldig fine phono-preamper. Men ganske dyre.
O
Takk!Synes du er flink jeg. Fint blir det og. Nye komponenter, nytt rack, nymalte vegger osv
Dette var planlagt lenge,ramabra jobba.
kvier meg for å bytte hifiutstyr heretter når jeg ser hva det medfører av arbeid.
Også en måte å se det påeller:
å bytte ut hele anlegget er veldig bra, for da får man det rævsparket man trenger til å få utført oppussingsarbeid man har planlagt lenge.
Det gjør nok det,bare slang det opp for et bilde til soundscape
Pink Floyd blir aldri feil, men henger ikke det litt skjevt ? Mulig det er i vater, men når en ser på vegg panelet så virker det ikke optimalt. (Er nazi når det kommer til symmetri)
I beste mening...
et par spotter i hvert hjørne slik at dem kun får satt talerne i fokus uten å bli for flashy?Ville ikke ha spotlampene helt opp i taket nei...?
Det kommer nye spottere ditt suttre tryneVille ikke ha spotlampene helt opp i taket nei...?
Så skriv det da vel! Så slipper jeg å sitte her og sutre!Det kommer nye spottere ditt suttre tryneVille ikke ha spotlampene helt opp i taket nei...?
O
Hei,Jorwed det kommer nye spottere som skal settes over hver høyttaler senereSå skriv det da vel! Så slipper jeg å sitte her og sutre!Det kommer nye spottere ditt suttre tryneVille ikke ha spotlampene helt opp i taket nei...?
O
Takk.Hei,Jorwed det kommer nye spottere som skal settes over hver høyttaler senereSå skriv det da vel! Så slipper jeg å sitte her og sutre!Det kommer nye spottere ditt suttre tryneVille ikke ha spotlampene helt opp i taket nei...?
O
O
Ja hva vil du ha?Begynt å gi bort plater nå. Send meg en melding når du begynner å gi bort noe av det haifai rælet ditt
Er ikke storforlangende. Bare send bortover Kisekien så blir det ikke allverden i portoJa hva vil du ha?Begynt å gi bort plater nå. Send meg en melding når du begynner å gi bort noe av det haifai rælet ditt
O
Det var da usedvanlig beskjedent av deg!Er ikke storforlangende. Bare send bortover Kisekien så blir det ikke allverden i portoJa hva vil du ha?Begynt å gi bort plater nå. Send meg en melding når du begynner å gi bort noe av det haifai rælet ditt
O
Ja, jeg er til tider direkte selvutslettendeDet var da usedvanlig beskjedent av deg!Er ikke storforlangende. Bare send bortover Kisekien så blir det ikke allverden i portoJa hva vil du ha?Begynt å gi bort plater nå. Send meg en melding når du begynner å gi bort noe av det haifai rælet ditt
O
O
Låter bedre enn det ser utStøttes! Ble meget flott hos deg nå. Er lyden like bra så må det jo bli bra
Takk,Frank jeg er passe fornøyd nåGodt å se du koser deg Ove, blitt riktig så fint i hulen din
God helg
mvh
Da må det lyde meget godtLåter bedre enn det ser utStøttes! Ble meget flott hos deg nå. Er lyden like bra så må det jo bli bra
O
Beste plate ever