motoren
Æresmedlem
God morgen Ove snart på vei til legen å ta litt prøver igjen, høye lever verdier er ikke noe greit.Takk for det MDet går fort i slik en super tråd moro å følge deg Ove
mvh
O
Ha en fin dag
mvh
God morgen Ove snart på vei til legen å ta litt prøver igjen, høye lever verdier er ikke noe greit.Takk for det MDet går fort i slik en super tråd moro å følge deg Ove
mvh
O
Takk det samme Frank og lykke til !God morgen Ove snart på vei til legen å ta litt prøver igjen, høye lever verdier er ikke noe greit.Takk for det MDet går fort i slik en super tråd moro å følge deg Ove
mvh
O
Ha en fin dag
mvh
Bare hyggelig,ha en flott helgFikk en liten forundringspakke av Evo i dag, svært generøst og hyggelig. Ha en god dag alle som henger her.
Er innholdet hemmelig for alle oss andre, eller burde jeg visst det om jeg hadde fulgt bedre med? 8)Bare hyggelig,ha en flott helgFikk en liten forundringspakke av Evo i dag, svært generøst og hyggelig. Ha en god dag alle som henger her.
O
Kanskje noe vibrasjons demping?Er innholdet hemmelig for alle oss andre, eller burde jeg visst det om jeg hadde fulgt bedre med? 8)Bare hyggelig,ha en flott helgFikk en liten forundringspakke av Evo i dag, svært generøst og hyggelig. Ha en god dag alle som henger her.
O
Helt utrolig at jeg husket hvor jeg la deEvo har jo mye rart i kjelleren
Vis vedlegget 569158
Men uansett så gikk Evo inn her og fant disse 4 til meg
Vis vedlegget 569159
Du slutter jo aldri å imponere. 8)Helt utrolig at jeg husket hvor jeg la deEvo har jo mye rart i kjelleren
Vis vedlegget 569158
Vis vedlegget 569159
O
Du slutter jo aldri å imponere. 8)Helt utrolig at jeg husket hvor jeg la deEvo har jo mye rart i kjelleren
Vis vedlegget 569158
Vis vedlegget 569159
O
Nei det er helt sikkertDu slutter jo aldri å imponere. 8)Helt utrolig at jeg husket hvor jeg la deEvo har jo mye rart i kjelleren
Vis vedlegget 569158
Vis vedlegget 569159
O
Takk!Ser flott ut
Siste runde på innspilling av Lumin, E-Whoh?
Passe masse kassetter
Ikke jeg heller selv om jeg hadde stor glede av spoleband,kassetter og dat i mine yngre dager men det for holde med cd og vinylHadde mye musikkglede med kassetter i hine hårde dager. Atlas, som jeg jobbet hos en periode, hadde (foruten Pionéer og AR) agenturet på TDK, og med de gode personalordningene vi hadde var det ingen grunn til å ikke velge bånd fra "øverste" hylle. I kombinasjon med en kassettspiller av grei kvalitet minnes jeg at det ikke var så ille lyd heller.
Men, det er nok ikke noe format jeg kommer til å returnere til
Det med kassetter forbinder jeg med den tiden jeg kunne låne LP plater av kompiser og ta dem opp. Det var for meg en super måte å få musikk for en grei penge. En jente som bodde på Karihaugen jobbet hos en distributør av musikk så vi fikk LP’er og kassetter til en billig penge da ble det mindre opptak . Men jeg har masse gode minner om det i fra ungdomen,nå ser jeg ikke helt poenget med det utenom nostalgien.Hadde mye musikkglede med kassetter i hine hårde dager. Atlas, som jeg jobbet hos en periode, hadde (foruten Pionéer og AR) agenturet på TDK, og med de gode personalordningene vi hadde var det ingen grunn til å ikke velge bånd fra "øverste" hylle. I kombinasjon med en kassettspiller av grei kvalitet minnes jeg at det ikke var så ille lyd heller.
Men, det er nok ikke noe format jeg kommer til å returnere til
Fin linijal ja... Skjønner at du vil ha den på veggen, du skal "måle" litt...
Fått nytt kamera Ove, usedvanlig klart bilde nyt musikken uansettVis vedlegget 569489
Jeg kan fortsatt nyte musikken selv om jeg er "audiofil" og innspillingene ikke er helt topp
O
Nei Iphone 8 SFått nytt kamera Ove, usedvanlig klart bilde nyt musikken uansettVis vedlegget 569489
Jeg kan fortsatt nyte musikken selv om jeg er "audiofil" og innspillingene ikke er helt topp
O
mvh
Helt klart at det har sine begrensninger. Men kontra kun for få år siden har det blitt veldig bra.Mobilkameraene er blitt relativt gode, og man kan faktisk ta nokså gode bilder med godt lys. I tillegg oppskarpes gjerne bildene, litt avhengig av hvilken produsent som lager telefonen og foto-appen som er i bruk. Det sagt, når man blåser opp bildet i størrelse ser man at telefoner henger etter fotoapparater i stor grad.
For all del.Helt klart at det har sine begrensninger. Men kontra kun for få år siden har det blitt veldig bra.Mobilkameraene er blitt relativt gode, og man kan faktisk ta nokså gode bilder med godt lys. I tillegg oppskarpes gjerne bildene, litt avhengig av hvilken produsent som lager telefonen og foto-appen som er i bruk. Det sagt, når man blåser opp bildet i størrelse ser man at telefoner henger etter fotoapparater i stor grad.
O
Uten lys
Det står nok her en stund tilAt du kjøper skiltet gjør at en tenker du vel beholde ARC. Ikke noe dårlig valg det. Jevnet lyset fra pærene seg til?
Du har vel vært lenge nok i dette gamet til å vite at slikt går i bølger. Det er bare å vente til neste bølge kommer.Det står nok her en stund tilAt du kjøper skiltet gjør at en tenker du vel beholde ARC. Ikke noe dårlig valg det. Jevnet lyset fra pærene seg til?
Har ikke jevnet seg ut ennå men det går seg vel til. Det som er litt trist er at jeg blir mindre og mindre lysten på å spille vinyl.
Har noen plater som ikke finnes på streaming men kun CD og Vinyl,men nå har jeg de på Lumin streameren lagret på minnepinne så jeg slipper å reise meg opp. Har ikke behov for å selge platespilleren men det er litt trist å bare se den stå der så og si ubrukt:-[.
Men det kommer vel tilbake om en stund så den får stå der og vente
O
Det er jo akkurat det jeg gjørDu har vel vært lenge nok i dette gamet til å vite at slikt går i bølger. Det er bare å vente til neste bølge kommer.Det står nok her en stund tilAt du kjøper skiltet gjør at en tenker du vel beholde ARC. Ikke noe dårlig valg det. Jevnet lyset fra pærene seg til?
Har ikke jevnet seg ut ennå men det går seg vel til. Det som er litt trist er at jeg blir mindre og mindre lysten på å spille vinyl.
Har noen plater som ikke finnes på streaming men kun CD og Vinyl,men nå har jeg de på Lumin streameren lagret på minnepinne så jeg slipper å reise meg opp. Har ikke behov for å selge platespilleren men det er litt trist å bare se den stå der så og si ubrukt:-[.
O
Halleluja og takk for det OveDet er jo akkurat det jeg gjørDu har vel vært lenge nok i dette gamet til å vite at slikt går i bølger. Det er bare å vente til neste bølge kommer.Det står nok her en stund tilAt du kjøper skiltet gjør at en tenker du vel beholde ARC. Ikke noe dårlig valg det. Jevnet lyset fra pærene seg til?
O
O
Kan jo ikke selge go’spilleren det er ikke så mange av de der ute . Jeg liker den komboen med SME/Ortofon så om jeg selger blir det dyrt å kjøpe tilbake da SME har blitt så dyrt. Det at de har stoppet salget av løse armer gjør jo ikke saken bedreHalleluja og takk for det OveDet er jo akkurat det jeg gjørDu har vel vært lenge nok i dette gamet til å vite at slikt går i bølger. Det er bare å vente til neste bølge kommer.
O
mvh
Har du blitt doven Ove, få deg en skikkelig støvkost