FhuuufffKan ikke noe for det, men det første som slo meg var digital kjøkkenvekt
Rema 1000
Ja, den er jo "nesten ny", og selgeren "vurderer å selge" allerede. Hmmmm….???
Ingen ekstra innganger nei,kun dac og streamer.Skjønte ikke inngangene på den. Er det slik at den har innebygget dac, men bare til streamingen? Ingen ekstra innganger til feks cd spiller?
Skal ha om det blir sånn X1 og powerampen noe annet skulle tatt seg ut
Har et sett balanserte,jumpere og høyttalerkabler og digital AES/EBU.Ja, han er en hyggelig skrue.. Har du komplett sett ifra Lilleeng?
Må nok si meg enig i det,RetepSelv så streamer jeg nesten ikke mer. Kun på stua egentlig, og jeg gleder meg skikkelig til å få i hus ny CD spiller. Går også med tanker om å kjøpe en vinyl rigg igjen. Bare en liten en.. Det er noe med fysisk format. Ikke at det låter bedre, er ikke det jeg mener. Men måten Jeg lytter på. Med streaming så leter jeg i mye større grad etter den neste låten. Det er svært sjelden jeg spiller et helt album fra start til slutt når jeg streamer.
Men Ove. Tenk deg om to ganger før du hopper ut i det, det oppsettet ditt spiller svært godt. Og jeg tror ikke du klarer å vere på et nivå el to lavere. Da blir det bare å gå ut på jakt igjen.
Noe som selfølgelig er spennede men man får ikke skikkelig kontakt med musikken med stadige utskiftinger. Har jo byttet en del ting selv, men har aldri kost meg så mye med musikk som jeg har gjort den siste tiden. Har på en måte landa litt. Forandring fryder ja,, men rusen går over. Og slik vil det alltid vere for oss som er så nyskjerrig på hva som finnes "der ute"...
Skal ikke så mye til alltid ble pent det der OveVis vedlegget 570752 Vis vedlegget 570753 Vis vedlegget 570754 Vis vedlegget 570755
Litt må en få glede seg over
O
Takk takkSkal ikke så mye til alltid ble pent det der OveVis vedlegget 570752 Vis vedlegget 570753 Vis vedlegget 570754 Vis vedlegget 570755
Litt må en få glede seg over
O
mvh
Eh, og dette forteller du fordi? Men såklart, er en fornøyd så er intet bedre..Her er det 99,9% streaming.. Så cdspiller og alt annet blir nok pakket bort eller solgt. Platespilleren får stå da den ikke koster allverden, men uansett spiller bra, beste jeg har hatt i hus.. Og at den har en ok riaa innebygget som er både støyfri og bra gjør den til et grei sak.
Men, jeg har vel en av de billigste streamerne som finnes.. Lydmessig syns jeg den ikke gjør noe feil og den bare funker
Sikkert fordi jeg la ut et bilde av platespilleren,ikke værre enn detEh, og dette forteller du fordi? Men såklart, er en fornøyd så er intet bedre..Her er det 99,9% streaming.. Så cdspiller og alt annet blir nok pakket bort eller solgt. Platespilleren får stå da den ikke koster allverden, men uansett spiller bra, beste jeg har hatt i hus.. Og at den har en ok riaa innebygget som er både støyfri og bra gjør den til et grei sak.
Men, jeg har vel en av de billigste streamerne som finnes.. Lydmessig syns jeg den ikke gjør noe feil og den bare funker
Fordi du pratet om å selge alt å bare gå digitalisSikkert fordi jeg la ut et bilde av platespilleren,ikke værre enn detEh, og dette forteller du fordi? Men såklart, er en fornøyd så er intet bedre..Her er det 99,9% streaming.. Så cdspiller og alt annet blir nok pakket bort eller solgt. Platespilleren får stå da den ikke koster allverden, men uansett spiller bra, beste jeg har hatt i hus.. Og at den har en ok riaa innebygget som er både støyfri og bra gjør den til et grei sak.
O
Det er jo leeeenge sidenFordi du pratet om å selge alt å bare gå digitalisSikkert fordi jeg la ut et bilde av platespilleren,ikke værre enn detEh, og dette forteller du fordi? Men såklart, er en fornøyd så er intet bedre..Her er det 99,9% streaming.. Så cdspiller og alt annet blir nok pakket bort eller solgt. Platespilleren får stå da den ikke koster allverden, men uansett spiller bra, beste jeg har hatt i hus.. Og at den har en ok riaa innebygget som er både støyfri og bra gjør den til et grei sak.
O
Sånn ca hver 14. dagDet er jo leeeenge sidenFordi du pratet om å selge alt å bare gå digitalisSikkert fordi jeg la ut et bilde av platespilleren,ikke værre enn det
O
O
Sånn ca hver 14. dagDet er jo leeeenge sidenFordi du pratet om å selge alt å bare gå digitalisSikkert fordi jeg la ut et bilde av platespilleren,ikke værre enn det
O
O
Det er jo verdens beste band !Dere PF-huer.
Echoes fra Medley er gjort i en interessant og meget vellydende versjon av Rodrigo Y Gabriela.
På Tidal og vinyl. Play Loud.
Absolutt i øvre sjikt, ja.Det er jo verdens beste band !Dere PF-huer.
Echoes fra Medley er gjort i en interessant og meget vellydende versjon av Rodrigo Y Gabriela.
O
Er bra dette jaDere PF-huer.
Næmmen har du sarte ører du da(sakt med blomster rundt)Ja faktisk - bra musikk for mine sarte ører.
Vis vedlegget 571371Er bra dette jaDere PF-huer.
O
Ja, så sarte at jeg må "vanne" dem en gang iblant - for å få ut voks. Så blomstene er på sin plass.Næmmen har du sarte ører du da(sakt med blomster rundt)Ja faktisk - bra musikk for mine sarte ører.
O