kjellbjarne
Hi-Fi freak
Motoren kan kjøre på
Nei ikke engang dumen jeg kan vel gjøre det
mvh
Alt i ordenBeklager
Hva mente du med det?Frank er så snilll, men klarer ikke lese harry v8 kar
så feil kan man ta
Tror jeg har spilt meg ferdig med den for en stund. Kanskje om noen år. Et supert album!Helt fantastisk album som spilles mye her til tider
mvh
Veldig fornøyd,trenger man noe merEllers hvordan er du fornøyd med vintage snurra ? den er veldig flott iallefall
mvh
Ikke for å være nett-troll, men ganske morsomt med "vannvittig". Regner med at det er en tilsiktet skriveleif. Men båten er fin-fin den. Litt misunnelig bare.Takk,ja jeg liker den
O
tror i grunnen ikke det, den kommer fra en tid de kunne lage spillereVeldig fornøyd,trenger man noe mer
O
Har send deg en pm Kjell BjarneFrank du er v8 men liker jazz
Frank er allr8Har send deg en pm Kjell Bjarne
mvh
Det er sant,på progrock/rock låter dette kulttror i grunnen ikke det, den kommer fra en tid de kunne lage spillere
mvh
Det kan jeg godt tenke meg O vurderte å ha en spiller til her hjemme som hadde blitt en skikkelig vintage spiller men synes det blir litt drøyt, tror det holder med 1Det er sant,på progrock/rock låter dette kult
O
Pøh, jeg har fireDet kan jeg godt tenke meg O vurderte å ha en spiller til her hjemme som hadde blitt en skikkelig vintage spiller men synes det blir litt drøyt, tror det holder med 1
mvh
i know men jeg har en plass problem men kanskje 1 dagPøh, jeg har fire
Du har ett plass problem, jeg har ett problem med å kvitte meg med saker jeg egentlig ikke trengeri know men jeg har en plass problem men kanskje 1 dag
mvh
Klart det holder med 1,men gøyere med 2Det kan jeg godt tenke meg O vurderte å ha en spiller til her hjemme som hadde blitt en skikkelig vintage spiller men synes det blir litt drøyt, tror det holder med 1
mvh
God morgen buddyKlart det holder med 1,men gøyere med 2
O
Trumfer med 5Pøh, jeg har fire
Kaster megTrumfer med 5