E. Largo
Hi-Fi freak
Selg skuta så slipper du å rote i skuffenAlt på skuta er betalt, men jeg må grave litt i skuffen
O
Selg skuta så slipper du å rote i skuffenAlt på skuta er betalt, men jeg må grave litt i skuffen
O
Tror den graver ut 10 gangen av det du noen gang har tyllet i deg i fra ditt lokale apotekVitus(apotek) ser ikke kjedelig ut.. og om de kan ha samme effekt som noen av medikamentene som Vitus(apotek) ellers selger så er det nok snadder
Erru galSelg skuta så slipper du å rote i skuffen
Får sjekke med Allan i morgenDu kan selge både slede og skute. Så er du der
Han har vel sånn "kreditt" - ordning. Da kan du evt betale over 377 år, eller bare punge ut .. Uansett, gledelig å se at du koser deg med båt,, litt hifi, og livet.Får sjekke med Allan i morgen
Tviler.. finnes mye snadder i pilleformTror den graver ut 10 gangen av det du noen gang har tyllet i deg i fra ditt lokale apotek
Kreditt på den er drøyHan har vel sånn "kreditt" - ordning. Da kan du evt betale over 377 år, eller bare punge ut .. Uansett, gledelig å se at du koser deg med båt,, litt hifi, og livet.
Og dette var down sizing? Da blir oppgradering grumt.Vis vedlegget 664018
Denne frister jo litt
Ja gratis er det ikke.Med Evo i stereomodus igjen så har vel høsten kommet for alvor Ikke bare du som fristes forresten , ligger en DAC/klokke combo på torget , men helsike som det koster å oppgradere da .
Sant nok,vi er noen rare skapningerAll elektronikken min til sammen koster ikke så mye som det Gryphon er annonsert for, så jeg skjønner ikke hva dere maser etter. Man må være fornøyd med det man har, selv om mitt i beste fall kan omtales som middelmådig og vintage
Er egentlig fornøyd, men nysgjerrigheten pirrer noen ganger. Men jeg har en fornuftsgrense når det gjelder lyd kontra investerte kroner - og denne gang er jeg redd det blir med fristelsen .All elektronikken min til sammen koster ikke så mye som det Gryphon er annonsert for, så jeg skjønner ikke hva dere maser etter. Man må være fornøyd med det man har, selv om mitt i beste fall kan omtales som middelmådig og vintage
LolJa gratis er det ikke.
Jeg sitter nok på gjerdet en stund til,etter 1-1-2021 kan jeg ta ut noen kroner skattefritt så det er nok lurest å vente til da
O
Bøs er den bluesVis vedlegget 664141
Vitus ble brukt som transistor-alternativ i demorommet til Marten da vi var der i 2018.
Det er en skikkelig "klædd", men samtidig veldig stilrent og pent design. Ikke metere og plastikk-knapper fra "1975".
Jeg vil tro du vil kalle den BØS.
Hehe, skulle akkurat til å skrive at Evo handler ikke noe lillebror..«budgetmodell».
vet du hvem du snakker til?
evo den tredje.
hertug, baron, konge, president, dommer og bøddel av langhus.
han sover faen ikke i fred med noe budsjettræl i hus.
Nettopp derfor kommer han aldri til å havne med den signatur-greia som Gjallarhorn har lagt ut. Det er kun Masterpiece som gjelder når det kommer til stykket.Hehe, skulle akkurat til å skrive at Evo handler ikke noe lillebror..
Du har vel lært nå at når det kommer til HiFi så er EVO´n like retningsbestemt som en vinkork i vannhva i helv...
den ene dagen skal du trappe ned, den neste er det full gigantomani igjen med amp til hundretusener?
Litt tung å dra på kun for en demoDu tar vel den vitusen hjem en tur på demo?
Hva har du av høyttalere nå da Evo?Litt tung å dra på kun for en demo
O
Nei de er her ennå,fikk meg ikke til å selge deHva har du av høyttalere nå da Evo?
Solgte du SF amati ?
Mvh: Espen L
Degradere på høyttaler siden er lydmessig ikke mye smartNei de er her ennå,fikk meg ikke til å selge de
O
Dette er mer komplisert enn som så, og svaret er både ja og nei.Tror ikke kardinaltittelen knyttes til bestemte steder. Så "kardinalen av Holmlia" gir ingen mening. "Biskopen av Holmlia" er åpenbart vel gjennomtenkt.
Nneeeida.. sikkert mange som hjelper å bære for en lytt..Litt tung å dra på kun for en demo
O
Siden Hertugen av Langhus allerede har jolle, kunne denne kanskje vært noe for Biskopen av HolmliaBrukbar skute til salgs....
Benetti SailDivision 79 Raised Pilot House
M/Y Raymond du Puy, kommer for salg i januar/ februar. Omtalt som en av Norges vakreste yachter. Unik gentleman’s yacht, og en av totalt 9 bygde Benetti SailDivision 79 RPH. Benetti er Rolls Royce innen yachting. Italiensk håndverk på sitt beste. Har de beste kvaliteter som familieyacht...www.finn.no
Ja Hertugen liker å komme seg litt kjappere rundt på fjordenSiden Hertugen av Langhus allerede har jolle, kunne denne kanskje vært noe for Biskopen av Holmlia