Evo III
Hertugen
TakkGratulerer
gismo
TakkGratulerer
gismo
Det stemmertakkDet er vel på grunn av helligdagen at vi måtte vente helt til 2. januar på at du skulle dra inn noe nytt. Slitan!!!
De skal få det de fortjener powerJeg kan i hver fall gå god for at Evo III er hyggelig, imøtekommende og hjelpsom.
Jeg spurte ham til råds i august i fjor om et par ting på bildeformidlingssiden, og fikk etter en dag et svært godt råd jeg fulgte til punkt og prikke.
Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det.
Så kos deg med din nyervervede Technics SL-1200G Evo III.
Stell pent med au-pairene om du selger Gerrarden.
De trenger nærhet, ømhet, varme og litt lommepenger til å kjøpe stæsj for vet du
Takk gunnerGrattis!
Havner vel i samme prisleie med 301 også, så skal bli interessant hva du foretrekker.
Takk takkGrattis sjefen!
Bare fortsette å vente jeg...
Er den noe å være betenkt for?.Wow. Her er mannen som sitter på hesten, nesten før gjorden er stramma!
Eneste jeg er betenkt over er den proffgreia med pitchen. Ellers veldig flott platespiller med super kvalitet og finish. Denne går nok i femti år.
Gratulerer!
Ja. Det er personlig. Må ha det enkelt jeg. Ikke så mye knotter.Er den noe å være betenkt for?.
Tusen takk
TakkGratulerer med ordentlig platespiller!
Ja det var det også ja.Åssen låter a?
Ja det tviler jeg ikke påGratulerer med ny flott spiller Evo. Tipper neste eier kommer til å sette stor pris på den
TakkGratulerer. Mangler bare discokule i taket nå, og et par skiver med Donna Summer
Se litt oppGratulerer
Er det for tidlig å spørre om hvordan den spiller?
Har ikke hørt så mye på den ennå, måtte spise og slappe av litt. Har jo eid noen 1200 MKII før men dette er som Makkin Tosken sier et helt annet dyr. De 2 spillerene jeg har her nå er ikke så ulike i lyden, mye av det samme men 1200G går dypere i bassen og er ryddigere oppover. Sortere bakgrund og en fryd i toppen må jeg si.Nå er jeg veldig spent på hvordan lydkarakteren mellom de 2 platespillersystemene vil bli beskrevet av eier…
Litt som Jaguar E type og VW Boble original og nyHar jo eid noen 1200 MKII før men dette er som Makkin Tosken sier et helt annet dyr
Takk takkDen var bøs, gratulerer Ove!
Takk for detGrattis med DD Evo.
Takk takkHipp hipp Evo
Mvh: Espen L