Det var trist og høre OveNei ikke tinnitus, begge øregangene har kolapset. Tinnitusen er der den også men det er ikke den som har skylden
Han har da alle muligheter til å være her uansett. Ingen blir ekskludert. @Evo III har mye erfaring, testet veldig mye forskjellig hifi, har verdifulle tips og dessuten en kjernekar av de sjeldne!Dette var trist lesning Ove, er det ikke noe mulighet for kirurgi?
Må si at sentralen vil bli fattigere uten deg og dine krumspring i hifi verdenen
Testet litt med EQ på preampen men det funket dårlig, var som jeg hørte på sprengte diskanterKanskje en ide å gå over til aktivt delefilter og skru lyd som blir best mulig ift utfordringene du sliter med………
Oi, det er virkelig storhjertet av deg! Håper hørselen kommer tilbake tross legens spådommer, leger har tatt feil før.Jeg har nå gitt bort nesten hele anlegget, med et forbehold at det står her i 6 mnd til. Platespiller og platene står jeg fritt til å selge som jeg selv vil.
Jeg ga det bort til min datter. Platespilleren ville hun ikke ha da den er altfor stor og tung og hun har en "søt" kenwood som hun sa. Dealen er at det står her i 6 mnd, etter det om ting er uforrandret med ørene så tar hun det med seg i ny leilighet. Er det sånn at jeg finner ut at jeg vil beholde det så kjøper jeg et bøst anlegg til henne.Oi, det er virkelig storhjertet av deg! Håper hørselen kommer tilbake tross legens spådommer, leger har tatt feil før.
Takk.Trist .God bedring Evo iii.
Da krysses alt jeg har av fingre & tær for at anlegget fortsatt står der om 6 måneder.Jeg ga det bort til min datter. Platespilleren ville hun ikke ha da den er altfor stor og tung og hun har en "søt" kenwood som hun sa. Dealen er at det står her i 6 mnd, etter det om ting er uforrandret med ørene så tar hun det med seg i ny leilighet. Er det sånn at jeg finner ut at jeg vil beholde det så kjøper jeg et bøst anlegg til henne.
Takk,jeg ogsåDa krysses alt jeg har av fingre & tær for at anlegget fortsatt står der om 6 måneder.
Dette var triste saker...
Utrolig kjipe greier, men jeg hadde ikke gitt opp et spesialtilpasset aktivt oppsett helt enda. Lykke til fremover uansett og fingrene krysset for at du finner en løsning som fremdeles gjør det mulig å nyte musikk.Testet litt med EQ på preampen men det funket dårlig, var som jeg hørte på sprengte diskanter
+1Tenker på deg Ove og dette var ikke mye greit
mvh
Har en bekjent med samme problem og forstår Ove her!Symbaler er jo bare laget for å kveppe og vekke folk. Nei, drit i symbalene