MakkinTosken
Who, me?
Kan gjerne ønske dere en god morgen og jul. Dessverre har Tosken pådratt seg en av de tusen sykdommene som herjer for tiden!
Jepp, fisker etter sympati!
Spell nokke fra Billy Idol skiven din, eventuelt Real Wild Child med Iggy Pop, så skal du se du blir lett og leken igjen……..ved ettertanke, drit i det der med lettKan gjerne ønske dere en god morgen og jul. Dessverre har Tosken pådratt seg en av de tusen sykdommene som herjer for tiden!
Har mer enn en Idol skive tjommi! Du glemmer at ikke alle har like begrenset smak som deg og Ove...Spell nokke fra Billy Idol skiven din, eventuelt Real Wild Child med Iggy Pop, så skal du se du blir lett og leken igjen……..ved ettertanke, drit i det der med lett
Dakar, sender gode vibber østoverKan gjerne ønske dere en god morgen og jul. Dessverre har Tosken pådratt seg en av de tusen sykdommene som herjer for tiden!
Det er ikke begrenset, det er og være kresen på hva vi utsetter ørene for. Livet er for kort til å høre på bedtriten musikkHar mer enn en Idol skive tjommi! Du glemmer at ikke alle har like begrenset smak som deg og Ove...
Etter sympatien du viste for min tilstand, ville det være ufint av meg å spørre deg om hvordan denne kresenheten har hjulpet dine ører. Så jeg dropper det og bare sender deg gode tanker og ønsker om en god jul for deg og dine!Det er ikke begrenset, det er og være kresen på hva vi utsetter ørene for. Livet er for kort til å høre på bedtriten musikk
Kan godt svare på det spørsmålet jeg, det er jo fordi jeg har jobbet med støyende verktøy hele livet mitt uten å bruke værne klokker. Da betaler jeg for det nå .Etter sympatien du viste for min tilstand, ville det være ufint av meg å spørre deg om hvordan denne kresenheten har hjulpet dine ører. Så jeg dropper det og bare sender deg gode tanker og ønsker om en god jul for deg og dine!
God bedring og god jul når den tiden kommer. Vi kommer til å savne deg på dagsenteret!Kan gjerne ønske dere en god morgen og jul. Dessverre har Tosken pådratt seg en av de tusen sykdommene som herjer for tiden!
Ja, dette var en strek i regningen for meg, har vel et tynt håp om at du ikke tar helt juleferie kanskje?! Men uansett, God Jul tilbake!God bedring og god jul når den tiden kommer. Vi kommer til å savne deg på dagsenteret!
Det er lov det M, god julIkke helt fan av det nye designet selv om jeg er fan av Marantz Men du må ha en riktig fin julefeiring Ove
mvh