Takkfortsatt god jul!Gratulerer med meget lekker forsterker god jul!
TakkHer gønnes det på helt til årets siste dager skjønner jeg.
Gratulerer med lekker forsterker
Takk for detGratulerer med ny amp.
Takk for det Stig
Takk V minimerer littDu store - adelen tar ikke juleferie skjønner jeg. Gratulerer med svært lekker integrert
Takk, vi fikk jo så god kontakt her sånn plutts at jeg hev meg på en copy cat av karmisElgen ut og sobert sølv inn. Da er det bare å si slitan!
TakkGratulerer med skikkelig pen forsterker!
Enig derMå innrømme at jeg flere ganger har siklet på Esoteric pre og evt en cd spiller. Er en pre/streamer på Finn jeg har litt lyst på. Den er svart, jeg synes Esoteric er penest i sølv.
Noe og strekke seg etter
Mistenker også at til den prisen får man bedre lyd også andre plasser marantz er bra, men 170.000kr bra er jeg litt mer tvilsom tilGleder meg til 50-års krisa setter inn Bare synd man ikke får med en god intern DAC for 170.000
Vis vedlegget 1084764
Dette er ikke noe standard Marantz lyd. Her er det lagt inn penger der det betyr noeMistenker også at til den prisen får man bedre lyd også andre plasser marantz er bra, men 170.000kr bra er jeg litt mer tvilsom til
Grats, og du rekker jo å bytte en gang til før årsskiftetViktig og rotere varelager før 1-1
Ikke umulig det duGrats, og du rekker jo å bytte en gang til før årsskiftet
Måtte jo det, det var kristian sin som han brukte før han byttet til sort, ikke mye orginalt igjen i denne.Byttet til sølv Phono Box i anledning ny forsterker? Jålebukk!
Takk gismo gutten.Jøss, gratulerer så mye Ove Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje Men ønsker deg velkommen inn i en litt mere «lettbeint» lydsignatur
gismo
Det skjønner jeg veldig godt OveTakk gismo gutten.
Er jo og håpe på det, McIntosh er litt sirompa i lyden før du kommer opp i de dyrere ampene. Får se hva fremtiden bringer, ikke noe er jo hugget i sten her
Det er vel ingen som har mistenkt deg for å hugge i stein, skrive i sand derimot…….Takk gismo gutten.
Er jo og håpe på det, McIntosh er litt sirompa i lyden før du kommer opp i de dyrere ampene. Får se hva fremtiden bringer, ikke noe er jo hugget i sten her
Ca 4.8kgEversolo, ble ikke den veiet og funnet for lett tidligere
Likte ikke appen noe spess, pluss den kuttet i lyden. Denne er oppgradert med ny PSU så jeg får teste den littEversolo, ble ikke den veiet og funnet for lett tidligere
Skal være det, får snart igjen orginal kabelen til armen, tester litt daEr det ikke en noelunde bra riaa i den F-05'n da?
Tja.. den bygger jo videre på de tidligere topp modellene.. så tror nok hoppet fra pm10 og KI ruby(som flere mente var bedre enn pm10) ikke er verdt sååå mye mer pengerDette er ikke noe standard Marantz lyd. Her er det lagt inn penger der det betyr noe
Takk det sammeTakk for hyggelig byttehandel Utrolig hva som kan skje på Finn etter noen øl
Håper du blir like fornøyd med Esoteric som jeg var.
I mens får jeg oppfylle Mcintosh drømmen