Nr2 kan du godt utheve mer, for det er virkelig santFordel nr 1 av og handle av meg
Fordel 2:er jo en knakande hyggelig kar
Fordel 3: Lett og prute med
Nr2 kan du godt utheve mer, for det er virkelig santFordel nr 1 av og handle av meg
Fordel 2:er jo en knakande hyggelig kar
Fordel 3: Lett og prute med
Har aldri likt spillere med flere armer, kommer heller ikke til og gjĂžre det. Da kjĂžper jeg heller en spiller til.
Nei men hallo ellerHvorfor? Er det magnetiske skruer du har festet armbordet med?
đ«Ł
Selvforklarende bilde for oss som deler samme nevroseneNei men hallo eller
Svart PU, svart headshell
RĂžd PU, headshell med rĂžde striper
Ad notamSelvforklarende bilde for oss som deler samme nevrosene
SkjĂžnt PUĂ©ne kunne godt ligget enda mer parallelt...
NÊggu om dere gjÞr, da mÄ jeg bli senil fÞrstJeg har konferert med Änden i flasken og vi ser begge en strikkspiller i din nÊre fremtid.
Vis vedlegget 1091910
Hmm, nÊrmer seg strikkspiller altsÄNÊggu om dere gjÞr, da mÄ jeg bli senil fÞrst
HÄper da ikke det, men i sÄ tilfelle har jeg gitt Linda beskjed. Om jeg nevner strikkspiller sÄ sendes jeg lynkjapt til et sikklehjemHmm, nÊrmer seg strikkspiller altsÄ
Samma det, husker jo ikke det 4 sek etterpÄ⊠og blir behandlet med stikkpiller i steden.
Nja. Vis stikkpillene er pÄ stÞrrelse med de kuplene pÄ pickup holderen.. da husker du det i allefall opp til 10 sekunder etterpÄSamma det, husker jo ikke det 4 sek etterpÄ
Helt umulige Ä kjenne igjenVar en tur innom hifi hub i dag, mye flott men ikke noe jeg fÞlte jeg mÄtte ha. Sladda et bilde for ikke Ä exponere noen uten tillatelse Vis vedlegget 1092555
Vis vedlegget 1092556
Den henger i gangen her, Herr Rolf har sin egen(ne)HErlig Ă„ se at McIntosh-skinnjakken min kom til et godt hjem!
Hva syntes du om McIntosh XR50 stativhÞytalerene?Var en tur innom hifi hub i dag, mye flott men ikke noe jeg fÞlte jeg mÄtte ha. Sladda et bilde for ikke Ä exponere noen uten tillatelse Vis vedlegget 1092555
Vis vedlegget 1092556
Du kjenner jo til min situasjon med Þrene. De lÄt for meg altfor mÞrkt, jeg trenger hÞyttalere som skinner mer i toppen.Hva syntes du om McIntosh XR50 stativhÞytalerene?
Tror ikke det er noe man legger umidelbart merke til egentlig, da mÄtte jeg nok testet de hjemme.Hvordan opplevde du mellomtoner sideveis ?
Det var jo bra, for du hadde antagelig fÄtt ett klink NEI om du hadde spurt fÞrstVar en tur innom hifi hub i dag, mye flott men ikke noe jeg fÞlte jeg mÄtte ha. Sladda et bilde for ikke Ä exponere noen uten tillatelse
Du kÞdder bare ikke med de to gladguttene derVar en tur innom hifi hub i dag, mye flott men ikke noe jeg fÞlte jeg mÄtte ha. Sladda et bilde for ikke Ä exponere noen uten tillatelse Vis vedlegget 1092555
Kunne du ikke sladda Mcintosh ogsÄ? jobben med sladding av levende vesen var jo 10 av 10!Var en tur innom hifi hub i dag, mye flott men ikke noe jeg fÞlte jeg mÄtte ha. Sladda et bilde for ikke Ä exponere noen uten tillatelse Vis vedlegget 1092555
Vis vedlegget 1092556