Det er en Revox PR99, det er en dac ja.Gratulere Ove!!
Hvilken er det?
Og er det DAC, du har rett til høyre for RIAA,en?
Det er en Revox PR99, det er en dac ja.Gratulere Ove!!
Hvilken er det?
Og er det DAC, du har rett til høyre for RIAA,en?
dace tid til alt...Hva skjer med CD spiller?
Må nok selge noen nyrer førstDenne hadde gjort seg sammen med forsterkeren. Vis vedlegget 1096611
Har rettet en åpenbar skrivefeil. Finansieringen blir mye lettere og mindre smertefull¹ slik.Må nok selge noens nyrer først![]()
For folk på skråplanet.Spiller du musikk for skeive?
Nei,ligger på sofaen og slapper av etter en lang dag som har bestått av og gjøre ingentingSpiller du musikk for skeive?
Det elsker jeg å gjøre også!Nei,ligger på sofaen og slapper av etter en lang dag som har bestått av og gjøre ingenting![]()
Det var slitsomt å lese...Pass på så dere ikke blir helt utslitt da gutter![]()
Prøver men det er jaggu ikke lettPass på så dere ikke blir helt utslitt da gutter![]()
Klart vi kan...Kan vi gratulere?![]()
Ja da skal jeg være den første til å gratulere!
Du har nok rett, denne er på lån da jeg skjønnte det sånn at den ikke er på lagerJeg venter med gratulasjoner, da jeg tenker at @Evo III lånt denne. Siden det er sjeldent at herrn kjøper noe på impuls. Ser fint ut i hifi-racket hos deg nå!
Den kommer nok på lagerDu har nok rett, denne er på lån da jeg skjønnte det sånn at den ikke er på lager.
Det er nok ikke ufeil neiDen kommer nok på lager,
En vakker dager,
For å finne sin vei til Ove sitt Hifi-lager![]()
Vanvittig flotte å velbygde komponenter Esoteric harRIAA er riktig det. Og for en RIAA det er
, dette låter fett
Vis vedlegget 1097214 Vis vedlegget 1097215
Hørte den streameren i kveld hos mala, den er jo bare sjukt god. Og ikke like lyden i esoteric RIAA’n er ikke lettVanvittig flotte å velbygde komponenter Esoteric har
Lydmessig er jeg kanon fornøyd med streameren jeg har fra det merket.
Gøy vis du drar til på denne (vis du allerede ikke har gjort det da)
Livet er kort! Kjør på Evo vis du har anledning å liker lyden
Mvh: Espen L