1/2 Tam
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 30.10.2015
- Antall liker
- 6.725
Veldig sirup her nå...
I dag var det min feil. Jeg gjorde noen endringer på serveren ca kl. 15.30, og jeg tastet inn en liten bommert, men jeg rettet på det nokså kjapt.Veldig sirup her nå...
Har merket at det har gått trått ja, men gjør det som trengs. Håper de som ikke er støttemedlemmer trår til og bidrar litt økonomisk også!Det kan tenkes at det blir enkelte sirup-situasjoner i dag, og jeg beklager dette. Jeg jobber på serveren for å finne optimale innstillinger, men jeg skal prøve å gjøre det slik at det blir minimal påvirkning for brukerne.
Da er det introduksjon av søkefeltet i headeren som skaper problemet.Småproblemer på iPad, her også. Siden tilpasser seg ikke skjermen riktig.
Jepp, det ser sånn ut.Da er det introduksjon av søkefeltet i headeren som skaper problemet.
Funker fint på min iPadNå har jeg endret på kodingen.
Kan dere bekrefte om det fungerer greit på Ipad nå?
Screenshot?Flere enn meg som sliter med "layouten" på siden ved bruk av Safari og laptop?
Kanskje du har satt "forstørring" til 150% i browseren ?Vis vedlegget 803374
Innbiller meg at det bestandig har sett sånn ut, frem til nylig.
Mac kommer av og til med anbefaling om å lukke websider som bruker mye minne, og en Mac Mini har begrenset med RAM.får til stadighet melding om at nettsiden (hfs) bruker mye minne, og blir bedt om å lukke fanen.
andre med samme erfaring?
bruker safari 15.4, osx 10.15.7 på en mac mini fra 2012.
jeg har 8 gb minneMac kommer av og til med anbefaling om å lukke websider som bruker mye minne, og en Mac Mini har begrenset med RAM.
Du finner en grei artikkel her: https://browserhow.com/how-to-fix-this-webpage-is-using-significant-memory-in-safari/
Hifisentralen bruker ikke noe mer minne enn andre forum, og eksemplevis så vil et google søk bruke ca 50% mer.jeg har 8 gb minne
jeg får ikke de meldingene på andre sider
Det kan jo tenkes at du bruker HFS mer enn andre sider, og jo flere sider du er innom, desto mer minne vil bli benyttet.jeg vil ikke anklage hfs for minnetjuveri; prøvde bare å beskrive situasjonen, ikke forklare den.
hfs is good for you! (aka oss)
Last ned Onyx og kjør en rensk av maskinen. Nb - du må plukke den versonen som passer til operativsystemet ditt.jeg vil ikke anklage hfs for minnetjuveri; prøvde bare å beskrive situasjonen, ikke forklare den.
hfs is good for you! (aka oss)