Hva bruker du? Jeg tenker egentlig mest på mobilen/nettbrett
så enig, det skulle vert dark mode som default, og light mode som var det rare greiene noen ville ha.Hva med dark som default? Og mulighet til å velge farge på skrift selv.
Helt enig. Mørk bakgrunn er fint ... i mørket.Ikke som default uten mulighet til å velge bort ihvertfall... Tekster er langt enklere å lese med mørk farge på lys bunn.
En kan selv velge mellom dagens tema eller et mørkt tema. Forumet har innebygget en løsning for å velge mellom ulike tema, men jeg ønsker å gjøre det på samme måten som Google --> en slider som enkelt lar en velge mellom 2 temaer.Ikke som default uten mulighet til å velge bort ihvertfall... Tekster er langt enklere å lese med mørk farge på lys bunn.
Det kommer pushvarsler når det f.eks. kommer innlegg i tråder du følger....^Høres perfekt ut.
Men hva skjer om man aktiverer pushvarsler, som jeg nettopp ble bedt om? At det kommer varsler hver gang det skjer noe på HFS?
Ok, men tror jeg bare hadde blitt litt stresset av det. Henger vel her inne nok som det allerede er tenker jeg.Det kommer pushvarsler når det f.eks. kommer innlegg i tråder du følger....
Du kan velge hva som skal mottas via Push her: https://www.hifisentralen.no/forumet/account/preferences
PerfektEn kan selv velge mellom dagens tema eller et mørkt tema. Forumet har innebygget en løsning for å velge mellom ulike tema, men jeg ønsker å gjøre det på samme måten som Google --> en slider som enkelt lar en velge mellom 2 temaer.
Det der funket i Brave også. Supert!Finnes i Chrome også. Lim inn chrome://flags/#enable-force-dark i adressefeltet og få frem den skjulte menyen.
Dark mode i Chrome fungerer veldig bra, men jeg er snart ferdig med en mer tilpasset dark-versjon av HFS. I samme slengen kommer også en oppgradering av siden som bl.a. vil rette på en del feil her og der.Finnes i Chrome også. Lim inn chrome://flags/#enable-force-dark i adressefeltet og få frem den skjulte menyen.