HFS partiet

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.165
Torget vurderinger
0
decibelius skrev:
Spiralis skrev:
Kommentaren var vel ment som et lite spark i forhold til et utspill du hadde på en annen tråd her på HFS/OT ( om AMK ) men det så du kanskje ikke??

Når det gjelder din kvalme må jeg selvsagt bare ønske god bedring! Jeg kjenner ( kjente ) Børge da han begynte med politikk i Trondheim Unge Høyre sent på 70 tallet. Vil bare korrigere deg litt, han er ikke kvalm men derimot en meget vitebegjerlig og interessert type og har en dannet framferd. Politisk er vi i ganske mange saker ikke helt på linje, og det er greit, men "gutten" er grei nok han. Jeg tror nok også at han ikke tok den jobben han har i dag fordi han ønsket å være "katastrofeturist". Lønna var det heller ikke, han hadde bedre vilkår der han kom i fra. Sannheten er nok at han er Høyres svar på en irriterende "do-gooder"! Arrogant er han definitivt ikke!

For egen del må jeg si at jeg aldri før har blitt kalt "rotte". Har nok tråkket mange på tærne og blittt kalt mangt og meget men rett nok aldri det! Der har du en "first"! Kontor?? Nei ikke denne gutten det nei!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Brende er en grei kar. Husker et kallenavn som kom fra de mørke kroker i Trøndelag i sin tid. "Jenta med tissen"

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
ok - jeg har jo ikke møtt kisen. Det finnes sikkert værre Trøndere enn ham. Men jeg har jo fått det inntrykket gjennom tv-skjermen - can't help it...
Og til spiralis - dersom du føler deg snurt så beklager jeg. Jeg må få lov til å mene hva jeg vil, om hvem jeg vil, eller hur?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.165
Torget vurderinger
0
Snurt?? Neida slett ikke. Det var bareet forsøk på en saklig opplysning. Er ikke fornærmet på egne vegne og slett ikke på Børges vegne.

"Jenta med tissen" :eek: Verste jeg har hørt !! ;D ;D Har aldri opfattet ham som femi, men som sagt en snill og god "svigermorsdrøm" er nok nærmere sanheten. Da jeg kjente ham ble jeg mer betatt av jenta han var sammen med for hun var bare nyyyydelig!! :D
Så femi var nok ikke det første vi tenkte på. ;D ;D Om det er samme dama som han etter hvert giftet seg med aner jeg ikke for våre veier skiltes før han kom så langt.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
KjempeBUMP!

Denne morsomme tråden døde plutselig ut.
Gikk regjeringen av unisont uten at noen egentlig skjønte hva som skjedde...?

Topp Bunn