Hehe nei har ikke det men det er et eldre bilde men tror jeg ser lik ut enda bortsett fra øl glassetJeg lurer på om det bildet kan være fake @motoren, eller har du begynt å drikke øl?![]()
mvh
Hehe nei har ikke det men det er et eldre bilde men tror jeg ser lik ut enda bortsett fra øl glassetJeg lurer på om det bildet kan være fake @motoren, eller har du begynt å drikke øl?![]()
Se der jaIkkje sett denne tråden før no. Bilete er tatt for nokre år sidan, så noko meir grå i hår og skjegg no. Vis vedlegget 936479
Det er nesten ikke noe vits. For min del, i alle fall. Har blitt litt gråere på halvannet år, og definitivt ikke penere.Husker dette som en populær tråd.
Noen av oss er blitt eldre siden sist vi postet.
Skal vi kjøre ei ny runde med bilder av den flotte medlemsmassen?
Prisverdig, men det hjelper jo ikke å oppdatere så lenge folk laster opp gamle bilderHusker dette som en populær tråd.
Noen av oss er blitt eldre siden sist vi postet.
Skal vi kjøre ei ny runde med bilder av den flotte medlemsmassen?
Meg før:
Vis vedlegget 936438
Meg nå:
Vis vedlegget 936433
Vær så god, neste.![]()
Kan jo liksom ikke tvinge folk synes jeg.Prisverdig, men det hjelper jo ikke å oppdatere så lenge folk laster opp gamle bilder![]()
Han der har jeg møtt på kaien i Oslo...... Flink guttWow, ser at bildet fra innlegg #21 er fra hele seks år siden.
Ok, her er dagsferskt bilde tatt hos fattern.
Vis vedlegget 936598 Vis vedlegget 936599
Eh, det der høres litt snuskete utHan der har jeg møtt på kaien i Oslo...... Flink gutt![]()
![]()
![]()
Ski dagsenter og inkassoFortsetter med solbrilletrenden. Inne.
Vis vedlegget 936706
Det der synes jeg er et alldeles flott portrett. Ærlig, naturlig og uoppstilt.En kaffe til å Vis vedlegget 936665 våkne med.
2 av 3 aint bad?Det der synes jeg er et alldeles flott portrett. Ærlig, naturlig og uoppstilt.
Det begynner å gå litt inflasjon i skrell-på-toppen-og-skjegg-looken, men bortsett fra helproff (og vellykket!) hårtransplantasjon er det veldig få aktuelle alternativer igjen.2 av 3 aint bad?
Vis vedlegget 936742
Ja, seige kællær i en grotte med fluesmekker. Kan det bli mer kinkyHahahaha!!! Her må Google sin sensurmatrise komme seg på jobb!!!
Gjør det mest for banketten etterpåStafett, da snakker vi rå mann! Lykkeønskninger herfra..
Fint bilde...... med et noe spesiellt fokus.