Vermin
Hi-Fi freak
Honk if you're Horny
Vedlegg
-
32.5 KB Visninger: 1.247
Jævla amatør, selv jeg som står med henda oppi ei kurompe halve dagen behersker EDB bedre enn denne kontorottaog det ble dobbeltpostet fordi atte...??
ble faktisk brunstig på ordentlig når jeg tenker på hvor du har hendene dineJævla amatør, selv jeg som står med henda oppi ei kurompe halve dagen behersker EDB bedre enn denne kontorottaog det ble dobbeltpostet fordi atte...??
tvillingbroren min, jo.
Jepp jepp jepp.Dro en liten kjensel på den herremannen også??????Du er deg selv lik
La meg se om jeg har forstått deg riktig. Du har altså fått mye hjelp fra hyggelige folk her inne. For å gjengjelde dette så gir du oss altså et bilde av deg selv?! Jo, takk!Ganske ny her på forumet. Men, siden alle har vært så hyggelige med hjelp, så får jeg gi noe tilbake! Bildet fra embets medfør.
Ja, to gangerKan dere se bilde av Slukster nå?
Er noe rart her ja, bildene kommer dobbelt.
Så vakker er jeg ikke
Ble litt skvetten når jeg så bildet av Sluket. Trodde et lite sekund at han var tilbake
Verdens blieste mann, nå nettopp etter at han har hatt en skikkelig lunsj !!!!!!
Fantastisk og se gleden og optimismen i øynene.....
Et smil som smelter enhver mor
Ha ha ha, meget langt ifra. Som oftest et helt Atlanterhav. Et hint er rare menn med langt hår, skjegg og stygge kjoler som kalte seg selv spesielt oppfinnsomme. Ikke at klesstilen har blitt så mye bedre i løpet av de siste 50 årene. Her er et bilde av meg og bandkompisen hans. Det bildet er forresten bevis på at jeg er moderne tiders Dr. Jekyl og Mr. Hyde. Men i motsetning til de berømte romanfigurene er jeg to ansikter til en personlighet, og ikke to personligheter til et ansikt.Lasse Kjus?
Nå har det blitt to av gutta. Nærmere bestemt Don Preston og Bunk Gardner.Er det en av gutta i Mothers Of Invention, Baluba?
Tatt i Glomma?Fra i sommer.. Ekte saker. Og så morro!