Hi-Fi forretninger hi-fi-butikkar i London

sprellemannen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2016
Innlegg
243
Antall liker
95
Nokon som kan anbefala nokon hi-fi-butikkar i London?
Skal bu i nærheten av O2-arena, så butikkar i nærheten av det området + i nærheten av London "sentrum" er av spesiell interesse.
Hadde også vore kult å vore nokre stader med glimrande akustikktiltak (RPG eller evnt andre merker).
 

sprellemannen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2016
Innlegg
243
Antall liker
95
Ser at butikken selger Kii, så det kunne vore interessant. Men han skriver "Demonstrations are by appointment only", så eg må nok droppa besøk der.
 

svart-hvitt

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.01.2015
Innlegg
6.378
Antall liker
4.025
Torget vurderinger
0
Ser at butikken selger Kii, så det kunne vore interessant. Men han skriver "Demonstrations are by appointment only", så eg må nok droppa besøk der.
Han er ivrig og tar nok i mot med glede. Bruk taxi så utvider du nedslagsfeltet ditt.

Jeg tror han er midt i blinken for en med dine interesser (no-nonsense etc.). Vil sikkert kunne bli en interessant prat.
 

sprellemannen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2016
Innlegg
243
Antall liker
95
Ser at butikken selger Kii, så det kunne vore interessant. Men han skriver "Demonstrations are by appointment only", så eg må nok droppa besøk der.
Han er ivrig og tar nok i mot med glede. Bruk taxi så utvider du nedslagsfeltet ditt.

Jeg tror han er midt i blinken for en med dine interesser (no-nonsense etc.). Vil sikkert kunne bli en interessant prat.
Takk for komplimentet. Har ikkje samvittighet til å be om å avtala tidspunkt med han sidan eg med 99.9% sannsynleghet ikkje kjøper noko.
 

coolio

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2015
Innlegg
5.487
Antall liker
5.456
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Hadde vært episk om du tok en tur innom Purité og hørte Dutch&Dutch 8c og Kii Three opp mot hverandre og andre alternativer. Disse sjappene lever av omtale, så hvis du forteller intensjonen din og er villig til å dele erfaringene på nettet vil du bli møtt med åpne armer.
Etter sigende er denne Keith i Purité en kjernekar.
 

Sst

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2015
Innlegg
692
Antall liker
471
Audio Lounge på 138 Wigmore Street er en fin butikk. Ligger i en liten parallellgate til Oxford Street, bak Selfridges.

Fører bl.a. ATC, Burmester, SME, Spendor, Devialet mm.
https://audiolounge.co.uk/
 

Steinkare

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.06.2004
Innlegg
1.008
Antall liker
365
Torget vurderinger
10
Var i London forrige uke. Titta ikke spesielt etter hifi-butikker, ei heller etter platebutikker, som det lå noen av i Soho, men der var det ikke mange igjen der.
Edware road og Tottenham court road var det lite interessante hifi-butikker..
 

eag1

Medlem
Ble medlem
28.02.2011
Innlegg
22
Antall liker
39
Hej. Var selv en tur i london for 2 uger siden. Var forbi selfridges efter headfi, de har et flot udvalg af klokker. Købte et par pioneer se master 1.
 

sprellemannen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2016
Innlegg
243
Antall liker
95
Var innom to butikker:
KJ West One: Kjedelig butikk + kjedeleg personale.
B&O-butikk rett i nærheten av Harrods: Hyggeleg personale + fekk høyrt på Beolab 90 (bilder + litt tekst i frå det ligger i B&O-vennetråden). Anbefaler eit besøk der.
 
Topp Bunn