Hei folkens,så programmet på linken til Kjell,og kan fortelle at Arne har bygget opp huset,lenge siden jeg har hørt noe om han nå...Han har hatt det mye leit i familien,hans bror døde,som han sa i programmet,i ettertid døde også brorens sønn,altså han Arne var onkel til,eldstemann..han gikk i mange år i klassen min,og vi var gode venner,Arne har vel hatt litt mer motgang enn folk flest,han har nok fått sitt her i livet.Legger til at selv om det er skjelden jeg ser han,så håper jeg han nå har fått det bra!
Etter hva jeg har hørt,har han bygget opp igjen det som ikke var uerstattelig,derimot vinylen.....
Når det gjelder Tannlegen,så dro jeg kjensel på han,han møtte jeg nemlig på Risløkka trafikkstasjon i våres,da han skulle regge en Amerikansk bil han hadde tatt inn hit,han skravlet i vei,og var meget morsom å snakke med,fortalte alt om ohc,ståle krapyl greiene og litt til...Han sa han bodde mest i usa for tiden,men var hjemmom visse anledninger,og skulle vel ha bensinslukern på Norske skilt for bruk på hjemturene...artig skrue ;D
Syntes programmet var fint,tannlegen har visst gått ned x-antall kilo ser det ut for,en del eldre så han ut også,enn på filmen...noen som vet når opptaket er utført?...