Hi-Fi Messe Trondheim!!

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Årest store happening for Hi-Fi entusiaster med flere går av stabelen 10 og 11 November på Rica Nidelven Hotel i Trondheim! Mange spennende utstillere, og noe av det aller ypperste av Hi-Fi utstyr i hele verden vil være tilgjengelig for både lytting og besiktigelse denne helgen!!

Info om hotellet finnes her: www.ricanidelven.no

Utstillere som ønsker å være med kan kontakte:

Frode Olsen på: 980 87 678
Odd Arve Røed på: 916 66 860

Mer innformasjon vil komme ettervært som messen nærmer seg!

Makofoed

Medlem
Ble medlem
20.02.2007
Antall liker
0
Sv: Hi-Fi Messe Trondheim!!

Flott at det endelig kommer en HiFi-Messe til Trondheim! Dette blir spennende. Har hørt rykte i miljøet om en slik messe og endelig er det klart.

Flott, vi ses der.

Mags (c",)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873

Jeg har for lengst begynt å glede meg. Spesielt skal det bli interessant å høre hva Mårten Coltrane Supreme til 2,1 mill kan gi av go'lyd.

Hotellet ligger jo rett på andre siden av elven i forhold til jobben min.

Topp topp topp!
:D :D :D

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.996
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1

Endelig noe stort og spennende i Trondheim også! :)

Jeg hadde satt av hele denne helgen.
Så viste det seg at det er et fenomen som heter "dobbelboocking", så da må bedrive musikk live i nabolaget (Olavshallen)hele lørdagen, men noen gløtt bortom på lørdag skal jeg vel få til alikevel....
Søndagen ER dedikert lydopplevelser på Rica Nidelven!!!

Gleder meg.

Felix Krull

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.09.2003
Antall liker
35
Sted
Trondheim

Glimrende at det skjer noe her oppe i det høye nord! Flott initiativ fra nykommer audioroyal. Ryktene går om sterk interesse fra bransjen sørpå, så her er det nok mye å glede seg til... ;D

janry

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.10.2006
Antall liker
1

Ja, dette blir nok ei fantastisk helg. Bor like ved, så jeg blir nok på på Rica Nidelven det meste av helgen. Er det noen som vet hva vi kan vente oss av utstillere?

Master Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
08.07.2006
Antall liker
1.474
Sted
Trondheim

Morsomt at både presse, bransje og publikum ser det store potensialet her i Midt Norge. Trolig vil lokalene og utstillere sette en ny standard for "messelyd". ;)

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
126

Duverden! Bra tiltak Odder!
Dette må jeg prøve å få med meg altså!
Jeg flyttet ifra Trondheim og greier og nå er det jo ikke
mindre grunner til å ta en tur på hjemlige trakter da!

"kremt"

Trondheim Trondheim att æ reist ifra dæ...

mvh

sims

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
128
Sted
Trondheim

ja dette blir noe å se fram til :D.Får håpe det blir mye spennende utstyr som vi vanligvis ikke får sjansen til å lytte til her i byen som blir vist frem

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.825
Sted
Østfold

Flott Odder! Vi er med! Om du ikke har fått en e-post av meg så si i fra!

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.825
Sted
Østfold

Til alle dere som er besøkende på slike messer, vil det være en ulempe om messa i Horten kommer bare en uke etter?

O

om.s

Gjest

Snickers-is skrev:
Til alle dere som er besøkende på slike messer, vil det være en ulempe om messa i Horten kommer bare en uke etter?
Bruker ikke Hortensmessa väre i Oktober?, har du evnt hört at den blir i november i år igen?

mvh

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.825
Sted
Østfold

Den er ikke fastsatt ennå. For øyeblikket er 12. og 5. oktober de eneste aktuelle datoene i oktober grunnet Electroworld. Det er mange av deltakerne som ønsker å være tilstede på Electroworld og denne messen åpner 25. oktober. Dette kan medføre at en del prioriterer bort Horten dersom den havner for tett opptil. Det er nok spesielt like før som er verst. Jeg tror det var Electroworld som gjorde at den ble utsatt til november i fjor også. Et annet alternativ er 29. september, men jeg er usikker på om folk har omstilt seg til HiFi-modus etter sommeren så raskt. Det er jo ønskelig å ikke få bare besøkende som er av den helårs dedikerte hifi-typen.

O

om.s

Gjest

Snickers-is skrev:
Den er ikke fastsatt ennå. For øyeblikket er 12. og 5. oktober de eneste aktuelle datoene i oktober grunnet Electroworld. Det er mange av deltakerne som ønsker å være tilstede på Electroworld og denne messen åpner 25. oktober. Dette kan medføre at en del prioriterer bort Horten dersom den havner for tett opptil. Det er nok spesielt like før som er verst. Jeg tror det var Electroworld som gjorde at den ble utsatt til november i fjor også. Et annet alternativ er 29. september, men jeg er usikker på om folk har omstilt seg til HiFi-modus etter sommeren så raskt. Det er jo ønskelig å ikke få bare besøkende som er av den helårs dedikerte hifi-typen.
Takker for oppklarende info ang Electrworld, dette var jeg ikke klar over!

mvh

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4

Dæven, dette skal bli moro ;D Flott at noen ildsjeler tar på seg den møysommelige og arbeidskrevende jobben å arrangere en slik messe. Keg har savnet en slik i over 15 år- og nå......... E N D E L I G ;D

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4

Trondheim HiFi messe får også egen nettside! Det vil i løpet av de neste ukene komme ut info om utstillere med mer. Siden kan besøkes ved å følge denne linken: www.hifimesse.no

Det er stor respons så langt, så aktører som ønsker demorom må være tidlig ute for å velge fra øverste hylle. Ta kontakt med:

Frode Olsen på tlf.: 980 87 678
Odd Arve Røed på tlf.: 916 66 860

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1

jeg er med dønn!
og kona, hun er også med! :)

Vi snakkes i baren!

I

ijustpop

Gjest

Odder skrev:
Trondheim HiFi messe får også egen nettside! Det vil i løpet av de neste ukene komme ut info om utstillere med mer. Siden kan besøkes ved å følge denne linken: www.hifimesse.no

Det er stor respons så langt, så aktører som ønsker demorom må være tidlig ute for å velge fra øverste hylle. Ta kontakt med:

Frode Olsen på tlf.: 980 87 678
Odd Arve Røed på tlf.: 916 66 860
Hvorfor velge hifimesse.no, når Hortenmessa har brukt hifimessen.no i en årrekke? Er det kynisme eller amatørskap som står bak? To så like webadresser har potensiale for stor forvirring tror jeg.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.825
Sted
Østfold

Et forslag kunne kanskje være å samarbeide med dem slik at det ble en webside som markedsfører både Trondheim og Horten. Om Berge, Stavanger osv kommer til etter hvert så er det jo bare bra. Ett sted å forholde seg til.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1

Stilig. Jeg må nok ta meg en tur. Selv om jeg er lat, så er det jo bare noen hundre meter unna der jeg bor.. Så det burde jeg klare!

Master Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
08.07.2006
Antall liker
1.474
Sted
Trondheim
Alt ligger nå tilrette til en messe som blir langt STØRRE enn forventet. Responsen fra bransjen både inn og utland har vært overveldende. Alt i konferanseavdeling, samt hjørnerom og suiter i 5 og 6 etasjen er revet med.
Det beste av alt - fantastisk spennende utstillere!.

Oppdatering av deltakere samt merker som vil bli representert, blir lansert på www.hifimesse.no om kort tid.
Folkens - gled dere!

Mvh.
Frode og Odder

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
126
Utrolig bra!
Denne messen har kommet opp som emne når jeg snakker med folk som vet jeg er ifra norge når jeg snakker på nettet med folk ifra USA. (For en setning...)
Man kunne kanskje skrive en liten seksjon på engelsk og om denne messa og legge ut som en klikkbar "english" sak på siden?
Sjø...

mvh

Topp Bunn