Der har du "min" størrelse, Sonny! ;DSonny skrev:Kunne ikke dy meg. Siste bildet i redigert versjon 239k.
S
Disse høytalerne må være modulbasert. Kan ikke huske de var så høye da jeg hørte dem. Kanskje det er mulig å starte med å kjøpe bare bass, for så å supplere med mellomtone og diskant etterhvert som man får rådFlageborg skrev:Renaissance Audio
Jeg har også en sånn hønngammal laptop som kjører med oppløsning på 1680 x 1050 som standard.SaltyDog skrev:Kjører med standard oppløsning.
1440 x 990, som er max på min laptop.Flageborg skrev:Jeg har også en sånn hønngammal laptop som kjører med oppløsning på 1680 x 1050 som standard.SaltyDog skrev:Kjører med standard oppløsning.
Hvilken oppløsning benytter du på din laptop?
Heldiggris, din laptop er ferskere enn min - fyller snart 5 årSaltyDog skrev:Edit: Jaja, den nærmer seg 3 år... Laptop'er er vel for ferskvare å regne...
Et under at den virker da..........Flageborg skrev:Heldiggris, din laptop er ferskere enn min - fyller snart 5 årSaltyDog skrev:Edit: Jaja, den nærmer seg 3 år... Laptop'er er vel for ferskvare å regne...
Den dagen jeg slutter å se på, og høre på, søte småpiker da graver jeg et stort hull 6 fot rett ned ;DZomby_Woof skrev:Angående musikkvalg på hifimesser: Jeg var på IKEA i går. Der spilte de 'Sex machine' med James Brown.
I Horten var det stort sett (98,23%) pene småpiker i begynnelsen av 20-åra med piano, påtatt lavmælt, hes og 'sexy' sang, og generelt lite musikalsk å melde.
Må vi gjøre oss så gubbete? Så inni hampen gamle grisegubbete? Kan vi ikke spille noen artister som vi ikke vil ha med oss til sengs? I hvert fall noen vi kunne hatt med til sengs uten at fedrene deres (som er jevnaldrende med oss) dukker opp med hagla?
Jeg lurer på hvor mye av vinylrenessansen som skyldes større bilder søte småpiker. Vi er muligens for gamle og svaksynte til å se dem på et CD-cover..
Med andre ord: Skjerpings!!!
Kan det være slik at upbeat musikk som ekte rootfunk får i gang kjøpetrangen og utstillerne på messene gjerne skulle gjort det samme, men må ta i bruk musikker med enkle rytmer, tydelig bass, lite futt og fres etc. for at rommene de spiller i ikke skal ta helt over?Zomby_Woof skrev:Angående musikkvalg på hifimesser: Jeg var på IKEA i går. Der spilte de 'Sex machine' med James Brown.
I Horten var det stort sett (98,23%) pene småpiker i begynnelsen av 20-åra med piano, påtatt lavmælt, hes og 'sexy' sang, og generelt lite musikalsk å melde.
Det er 2 satelitt-høyttalere som står hode mot hode og en bass-modul i bånn...torem skrev:Disse høytalerne må være modulbasert. Kan ikke huske de var så høye da jeg hørte dem. Kanskje det er mulig å starte med å kjøpe bare bass, for så å supplere med mellomtone og diskant etterhvert som man får rådFlageborg skrev:Renaissance Audio
De ser jeg etter hvert år, men har ikke klart å finne dem ennå, hvor var de hen?Zomby_Woof skrev:I Horten var det stort sett (98,23%) pene småpiker i begynnelsen av 20-åra...
Dette er Unifield 3, som består av en satelitt med ett fulltoneelement og en diskant. Til å hjelpe til med de laveste tonene har vi et basselement i egen kasse. For å gjøre det hele enda litt bedre plasserte forhandleren en satelitt på toppen av disse.hifiasylet skrev:Det er 2 satelitt-høyttalere som står hode mot hode og en bass-modul i bånn...torem skrev:Disse høytalerne må være modulbasert. Kan ikke huske de var så høye da jeg hørte dem. Kanskje det er mulig å starte med å kjøpe bare bass, for så å supplere med mellomtone og diskant etterhvert som man får rådFlageborg skrev:Renaissance Audio
Skal visstnok være en forrykende kombinasjon lydmessig.