skorob
Hi-Fi freak
Brenner huset ned pga. en forsterker som ikke er ce merket.. da er det vel lite sannsynlig at den forsterkeren kan identifiseres i ettertid uansett. .
Ja det viser seg i mange tilfeller at det kan være vanskelig å identifisere hva den lille forkulla sotklumpen kan væreBrenner huset ned pga. en forsterker som ikke er ce merket.. da er det vel lite sannsynlig at den forsterkeren kan identifiseres i ettertid uansett. .
Hør, hør. Jeg landet på samme konklusjon og har 16 stk multikriteriedetektorer (varme og røyk) og med CO-deteksjon i tillegg på soverommene. Alt overvåkes kontinuerlig og varsles via app. Mulig sikkerhet er kjedelig å bruke penger på, men det er jeg ienig i.Nei, skikkelige røykvarslere er tingen. Det MÅ man ha.
Det er litt artig at noen åpenbart tror at et land som klarer å lage ting som høyhastighetstog, datakomponenter, atomvåpen, infrastruktur for mobilnettverk og stort sett alt annet av teknologi pr. def. er helt ute av stand til å lage HiFi-komponenter. Der må kretsdesign stjeles fra utlandet.Hold tunga rett i munnen nå.
I vår HiFi verden er det virkelig low tech i forhold til andre produkter det vises til.
Har testet en NFB-28 men likte ikke lyden så den ble returnert.Er det ingen andre enn meg og Proffen som har prøvd Audio GD? Dette er noe av det bedre fra Kina. Håndlaget kvalitet. Mr. Kingva (sjefen sjøl) bruker Krell som referanse. Har selv sammenlignet mot Krell og det stemmer det..Audio gd skal ikke glemmes!
mvh
Proffen
Selvsving, kan skje uten at ampen i seg selv skal ha all skyld.Litt spesielt at tilfeldighetene tilsier at Agd og brann nevnes i samme tråd.Er det ingen andre enn meg og Proffen som har prøvd Audio GD? Dette er noe av det bedre fra Kina. Håndlaget kvalitet. Mr. Kingva (sjefen sjøl) bruker Krell som referanse. Har selv sammenlignet mot Krell og det stemmer det..Audio gd skal ikke glemmes!
mvh
Proffen
Min modifiserte M10 brant nemlig opp pga. selvsving og hadde jeg ikke vært i rommet og nappet ut powerkabel fort som f så spørs det om jeg hadde satt i huset i dag.....
Ja, jeg mener kineserne kan hvis de vil.Bjørn, ta med Volvo og Huawei også, samt en rekke TV-merker. Noen hevder til og med at de beste Volvoene blir laget i Kina.
Nemlig.Hvis noen tror at Kina bare består at leirhytter, ris og skitne fabrikker som kun produserer billige kopier så er det noen som snart får et granatsjokk.
Denne artikkelen er fra 2017....
China is now the second-largest performer in terms of R&D spending, on a country basis, and accounts for 20 percent of total world R&D expenditure. It is also increasingly prominent in industries that intensively use scientific and technological knowledge.
Vis vedlegget 532909
China is the world’s new science and technology powerhouse | Bruegel
De kan, og klart de vil - hvem vil vel ikke? Men de driver med business som alle andre, ikke veldedighet. Altså må konsumentene være villig til å betale for seg, hvis dem ønsker seg kvalitet. Ønsker man derimot å bruke smuler, så anskaffer man seg tilsvarende kvalitet - og da tilbys det en masse søppelJa, jeg mener kineserne kan hvis de vil.Bjørn, ta med Volvo og Huawei også, samt en rekke TV-merker. Noen hevder til og med at de beste Volvoene blir laget i Kina.
Interessant påstand. Kan du backe det opp med noen facts også?problemet er at hifi produsentene fra kina stort sett er småbedrifter hvor de med god utdanning velger et annet sted å jobbe heh.
I følge Kingwa så skyldes oscilleringen den modifiseringen som ble gjort i M10 (egen Pre out). Denne fiksen ble selvsagt avsluttet prompte.Selvsving, kan skje uten at ampen i seg selv skal ha all skyld.
En farlig materie som lett kan bli nedbrent hus med feil høyttalerkabler til gitt forsterker - altså missforhold.
Seff er det penger i det, ellers hadde de ikke giddet å investere og man ser at det florerer med hifi fra Kina. Bare ta en kikk på oppbudet.jeg vil tippe det er mye enklere og rimeligere med høyskoleutdanning i vesten. i kina forventer gjerne foreldrene at man jobber fullt allerede i tenåra for å støtte familien, og at man derfor er friere i vesten. blir mest synsing men tror ikke de med høy utdannelse vil velge å jobbe med noe hifi. ingen penger i det. "tiger foreldre" som de kalles er ute etter lederstillinger/design osv
De kan ofte identificere hvor branden er startet. Står der metaldele fra en forstærker lige der så? Har nogen hørt om en forstærker som er brændt? Muligheden må være manglende sikring evt en spiker der.Ja det viser seg i mange tilfeller at det kan være vanskelig å identifisere hva den lille forkulla sotklumpen kan væreBrenner huset ned pga. en forsterker som ikke er ce merket.. da er det vel lite sannsynlig at den forsterkeren kan identifiseres i ettertid uansett. .
Takk mister!Hei
Fargene på Mundorf i forsterker og sammensetningen/plassering av bokstaver er heller ikke lik de eg finner på nett av kurante sider
Mvh
Nej Gusten Dacs er dårlige. Folk bliver hurtigt træt af dem. Fladt lydbillede som er ganske rent.F.eks.
https://www.audiosciencereview.com/...iew-and-measurements-of-gustard-dac-x26.7007/
Amir skriver bl.a.
Conclusions
What a pleasure it is to see a company talk about building a super high performance DAC in their marketing material and then proceed to deliver it! The Gustard DAC-X26 delivers state-of-the-art performance in every sense of the word. It is clearly designed by experienced engineers who have made sure the actual implementation matches the fancy specifications.
Needless to say, I am happy to give my strongest recommendation for Gustard DAC-X26. If you want a DAC that produces guaranteed transparency to your source content, you are there.
Og hvilke modeller har du hørt? Såpass mange at du kan konkludere med at alle er dårlige?Nej Gusten Dacs er dårlige. Folk bliver hurtigt træt af dem. Fladt lydbillede som er ganske rent.F.eks.
https://www.audiosciencereview.com/...iew-and-measurements-of-gustard-dac-x26.7007/
Amir skriver bl.a.
Conclusions
What a pleasure it is to see a company talk about building a super high performance DAC in their marketing material and then proceed to deliver it! The Gustard DAC-X26 delivers state-of-the-art performance in every sense of the word. It is clearly designed by experienced engineers who have made sure the actual implementation matches the fancy specifications.
Needless to say, I am happy to give my strongest recommendation for Gustard DAC-X26. If you want a DAC that produces guaranteed transparency to your source content, you are there.
Det gjør jeg ikke, like lite som jeg har troen på måten du høvler over et merke, kanskje fordi du har hørt en modell eller to derfra.....Så du tror blindt på anmeldere. Tænker du aldrig at der kan være en agenda?
Du må så gjerne besvare spørsmålet mitt? Hvilke Gustard-dac`s har du så hørt?Så du tror blindt på anmeldere. Tænker du aldrig at der kan være en agenda?