HiFi-handelen det aldri ble noe av. Og om kvinner.

Felix Krull

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.09.2003
Antall liker
35
Sted
Trondheim
Denne tråden er muligens litt "off-topic", men innholdet er hifi så det holder. Dere er herved advart.

Følgende korrespondanse fant sted sist uke på mail der ute i eteren: (Navn, produkt og pengesum er delvis anonymisert av hensyn til rikets sikkerhet)
Dette gjelder en annonse om salg av en subwoofer.

Potensiell kjøper:
Hei, Jeg har selv en identisk sub og har planer om å kjøpe en til etterhvert. Grunnet andre hi-fi kjøp vil jeg pr. i dag ikke være i stand til å gi deg mer enn 5000kr. Jeg bor forøvrig i trondheim. Skulle dette (mot formodning?) være interessant, kan jeg nås på tlf. XXXXXXXX.

Selger:
Heisann. Takker for interessen, men du har nok helt rett når du skriver mot formodning. Sub'en kommer aldri til å bli solgt for 5000,- For den prisen kommer den til å bli stående innpakket på loftet hos meg inntil jeg har behov for den i et annet rom eller tilsvarende.

Potensiell kjøper (en uke senere):
Heisann! Jeg kan gi 6000kr for suben. Gi gjerne en tilbakemelding? Mvh, YYY tlf:XXXXXXXX

Selger:
Heisann. Fint at økonomien din er blitt bedre! Et oppsett med 2 x Bris III hadde nok blitt rått. Men den er desverre solgt.
Mvh, ZZZZ-ZZZZ

Potensiell kjøper:
He,he. Man har vel som oftest råd til det man har mest lyst på her i livet. Problemet mitt ligger nok dessverre helst på en så nymotens sak som felles økonomi; "Hva med den vasken som skulle fikses først?!" eller; "Jeg orker ikke enda en sommerferie i Odda med foreldre dine!". Fint for deg at det ble salg. Jeg sitter vel her og ergrer meg litt over manglende overtalelseskunster i forhold til det annet kjønn.

Selger:
Hei. Hmm, felles økonomi ja. Kjekt det...Vi gjør en litt annen vri på det. Vi setter av en viss sum pr. måned som skal dekke mat + alle kjente utgifter + forventede ukjente utgifter. Altså alt som skal til for å "holde oss gående". (Vi har faktisk to kontoer for dette, en for mat og en for regninger, siden større regninger som forsikring m.m. har en tendens til å for hope seg opp over året) Det en da har igjen etterpå er det 100% opp til hver og en hvordan en ønsker å bruke. Om hun vil bruke det på klær og sminke, og jeg på HiFi, så er det ingen sure miner. Det som er så flott da er at en bruker "sine egne" penger som en vil, uten > at det går utover "felles" økonomien. NB: Er det stor forskjell I inntekten er det lurt å gjøre det slik at begge er fornøyd med det en sitter igjen med etter at felles delen er dekket opp. Den som tjener mest betaler altså mest...

Forhenværende potensiell kjøper:
Heisann. Takk for hyggelig mail. Du kunne nok ha fått deg en liten biinntekt som økonomisk rådgiver for desperate hifitullinger. Ikke dumt det der...problemet mitt er at hifi må dekkes av posten "uforutsette utgifter". Man aner f.eks. aldri når det dukker opp en BEL Bris III i kirsebær på bruktbørsen! (Og da kan man stille seg spørsmålet om de økonomiske prioriteringene henger helt på greip.) Mvh, XXX XXXXXXX

Selger:
He, he... Jeg synes jo selvsagt dere er helt på bærtur! BEL Bris III vs. noe så banalt som fiksing av en vask! Huff, huff.
*Hei, slipp tastaturet, SLIPP. Det er jeg som skriver nå* *bank, brak, lyder av slåssing* Kvinnestemme: "Ikke hør på han. Han har ikke peiling på hva han prater om. Selvsagt skal vasken fikses først, deretter skikkelig ferie, så - dersom det mot formodning skulle passe, kanskje en sånn 'lyd-ting som plager naboene'"

Etterord:

Jakten på en BEL Bris III i kirsebærfinish fortsetter...

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Re: HiFi-handelen det aldri ble noe av. Og om kvin

hehe sånn er det ofte gett.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.520
Torget vurderinger
4

ja, dere har det fælt !

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.099
Torget vurderinger
0

ja, dere har det fælt !
Nei de har det ikke fælt, det er bare slik livet er !

I et liv uten kvinner kunne man jo prioritere sub`en og så leve på Bjørn havregryn i et halvt år ! Men det blir jo litt kjedelig det også !?

En bekjent ( who shall remain nameless ;D ) sa engang at: "Kvinner er det eneste feltet i livet der det er billigere å kjøpe løsnummer enn å abonnere ! " ;D ;D

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
7.767
Sted
Holmestrand

Nei de har det ikke fælt, det er  bare slik livet er !

I et liv uten kvinner kunne man jo prioritere sub`en og så leve på Bjørn havregryn i et halvt år ! Men det blir jo litt kjedelig det også !?

En bekjent ( who shall remain nameless  ;D ) sa engang at: "Kvinner er det eneste feltet i livet der det er billigere å kjøpe løsnummer enn å abonnere ! "  ;D ;D
Vedkommende er vel av den typen som synes at "Heimevernet er fint, for da kommer man bort fra kona"?
Rent personlig synes jeg at abonnementet (straks 21 år) gir god avkastning på alle måter, selv om jeg ikke er enig i alt som står i Aftenposten heller. :)

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1

Avsluttet akkurat et 5 års abonnement, har ikke gjort meg opp noen mening om løssalg ennå.

O

OldBoy

Gjest

I et liv MED kvinner må man bare være smartere.

Noen ganger er det lettere å få tilgivelse enn tillatelse.

Tøffe gutter hadde vel bare kjøpt sub'en og sagt "til h.. med sparekontoen, denne sub'en MÅTTE jeg bare ha!".

Alternativt kunne vår venn trådstarteren ha kjøpt sub'en sin, stuet den bort på loftet og tatt den frem når fruens humør eller cash-flow tillot litt utskeielser. Og pengene som er blitt borte i mellomtiden?: "Vel, du skjønner...(stotre, stotre)...bilen måtte ha nytt kryss-stag...det ble dyyyyrt....selv om jeg gjorde det svart, altså....".

Herlig når det lykkes, men fallhøyden er enorm. Bare så det er sagt.

Nå kjenner ikke jeg den aktuelle sub'en, men hvis den for eksempel også kan brukes som salongbord eller har andre kvaliteter, kan man spille litt på det. Dette KAN virke bra hvis man skal bytte ut noe stort, stygt og billig med noe mindre stort, mye penere og mye dyrere.

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Antall liker
3

Vi har også en konto for mat og en for andre utgifter. Resten...ja de er mine penger og baaaaare mine. Og helt riktig, mye av disse "baaaare mine penger" har gått til lyd. God lyd. Og kona kan ikke si noe som helst, he he he.

Men, i tillegg har jeg også vært så lur å unngå følgende kommentarer dersom hun har kjøpt seg en ny veske; "2000,-,!!!!! sa du 2000,- for en veske, er du spenna gærn".

Hadde jeg sagt det, hadde kommenaterene på anlegget mitt haglet. Som f.eks "Hva i huleste skal du med det derre. Har du ikke nok nå. Hva er visten".

Men nå, lur som jeg er, kan jeg sitte i ro og mak med en god Cognac og lytte til god musikk, med god lyd. Og ikke minst skule bort på anlegget og tenke. Det er mitt baaaaare mitt. moah moah moah.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873

Og moralen er?

Lar man fruen bestemme går hifi-kjøp ofte i vasken...

O

OldBoy

Gjest

Men, i tillegg har jeg også vært så lur å unngå følgende kommentarer dersom hun har kjøpt seg en ny veske; "2000,-,!!!!! sa du 2000,- for en veske, er du spenna gærn".
Les og lær, alle HFS-venner.

"Er du spenna gærn!" er DÅRLIG strategi. "FIIIN veske (eller kjole, eller sko, eller brødrister)!" er GOD strategi.

Enda bedre er "FIIIN veske! Men med så fin veske, trenger du ikke et par nye sko også?"

Det hele er ganske enkelt. Gir du ros, får du ros. Gir du kritikk, får du kritikk.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873

Jeg glemmer aldri hva min bedre 1/2-del (eller med kulen på magen hun har nå er det kanskje rettere å si 2/3-del) sa da jeg presenterte henne for planen om å anskaffe et relativt kastbart oppsett; -Skal du først kjøpe en skikkelig stereo bør du heller satse på det beste som er å få tak i. Hun har skjønt hva som skal til for å holde et forhold varmt. ;D

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Antall liker
3

Jeg glemmer aldri hva min bedre 1/2-del (eller med kulen på magen hun har nå er det kanskje rettere å si 2/3-del) sa da jeg presenterte henne for planen om å anskaffe et relativt kastbart oppsett; -Skal du først kjøpe en skikkelig stereo bør du heller  satse på det beste som er å få tak i. Hun har skjønt hva som skal til for å holde et forhold varmt. ;D

Oj oj oj, ikke rart hun har kul på magen. ;)

O

OldBoy

Gjest

Jeg glemmer aldri hva min bedre 1/2-del (eller med kulen på magen hun har nå er det kanskje rettere å si 2/3-del) sa da jeg presenterte henne for planen om å anskaffe et relativt kastbart oppsett; -Skal du først kjøpe en skikkelig stereo bør du heller  satse på det beste som er å få tak i. Hun har skjønt hva som skal til for å holde et forhold varmt. ;D
Det har tydeligvis du skjønt også.

For du bruker vel samme teknikken når HUN skal kjøpe noe?

balleklorin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
1

Et tips,

åpne en egen konto og sett unna litt penger i ny og ne, som du synes hører hjemme der. Gjerne i en bank kona ikke bruker. (nettbank er noe dritt) Bygg den opp sakte men sikkert.

Har du mulighet så bruk jobb adressen så du slipper du å få brevene med saldo hjem.

pass på at den alltid er tom ved nyttår mht årsoppgaver.

Da har du handlefrihet når du trenger det :)

Har selvfølgelig bare en slem onkel som driver med dette, kona mi ELSKER min hobby og gir meg ofte litt ekstra penger på lørdager og ber meg gå å kjøpe meg noen dyre kabler eller noe mens hun passer på ungene.......jaaaaadaaaa

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
7.767
Sted
Holmestrand

En uke etter at jeg kom hjem med ny forsterker (som for øvrig var avklart med regjeringa) sitter vi i godstolen og leser. Da sier min lerke helt uoppfordret: "Vi burde kanskje tenke på nye høytalere også?"
21 år.... Jeg sier ikke mere.

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Antall liker
0

Tror det er lett å skylde på dama/kona, litt for lett i blandt  ;)

balleklorin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
1

Tror det er lett å skylde på dama/kona, litt for lett i blandt  ;)
Ja,

men hadde jeg begynt å spørre henne allererede for 12 år siden om hva jeg skulle kjøpe og ikke samt fortalt henne prisen på tingene ville jeg stått på bar bakke idag med mye dårligere utstyr enn det jeg har idag.

Men man må selvfølgelig kompensere med litt nytt kjøkken og bad innimellom :)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.393
Torget vurderinger
4

En bekjent ( who shall remain nameless  ;D ) sa engang at: "Kvinner er det eneste feltet i livet der det er billigere å kjøpe løsnummer enn å abonnere ! "
Med tanke på spørsmål om løssalg og abonnement er jo det absolutt værste bokklubbene. Man skal lissom være smart og bare få med seg høydepunktene, men så skjer det selvsagt at man glemmer å avbestille...og da renner regningene inn uten at man egentlig har bedt om det... DET er dyrt det ;-)

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5

Dere må gjøre som meg gjøre vaskingen og matlagingen selv, da kan de nemlig ikke klage og man får lov til å bruke sine surt oppsparte penger på det man vil ;D

maiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2005
Antall liker
0

Det er jo lov å titte litt på andre utgaver selv om man abonnerer :)

O

OldBoy

Gjest

Det er jo lov å titte litt på andre utgaver selv om man abonnerer :)
Over 30 år som fast abonnent har lært meg én ting: bare titte litt, men ALDRI røre!

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
24
Torget vurderinger
1

Dette minner lidt om en tråd der har vert tidligere, hvor vi hi-fi intresserte avsløre våre hemmeligheter og fremgangsmåter for å annskaffe det vi ønsker av hi-fi, uten at våre bedre halvdel opdager noe ;)

og pludselig popper den bedre halvdel op her..... NY cdspiller? det har vi da ikke planlagt vennen ;D

Tom-Erik

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.386
Torget vurderinger
2

Dette minner lidt om en tråd der har vert tidligere, hvor vi hi-fi intresserte avsløre våre hemmeligheter og fremgangsmåter for å annskaffe det vi ønsker av hi-fi, uten at våre bedre halvdel opdager noe ;)

og pludselig popper den bedre halvdel op her..... NY cdspiller? det har vi da ikke planlagt vennen ;D

Tom-Erik
Den tråden er en klassiker, og har sikret HFS et rennomé langt utenfor de lyttendes krets..

Min anektode er noen år gammel, fra den tiden jeg ikke hadde små barn, ikke bil, men leilighet i sentrum og opptil flere påkostede sykler.

Jeg sto hos "Sykkeldelisk" og veide en dempegaffel i hånda som selger hadde gitt meg et kjempetilbud på, tett oppunder 4000,-

jeg : " det var utrolig fristende , men jeg tror ikke madammen blir blid hvis jeg kommer hjem med denne her akkurat nå ... "

selger : " ja, men da skriver vi bare en kvittering på 1200,- , så kan du vise den til henne ! "

Enden på historien var at jeg kjøpte gaffelen, dro hjem og fortalte hele historien. Hun kunne jo ikke annet enn å le av den !

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Antall liker
4

Jeg foretrekker å velge de beste løsbladene, for abbonoment ikke er stabilt nok i lengden. Foretrekker det beste ;)

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4

kommer an på hva slags land du abbonnerer fra det.

S

stikken

Gjest

Hei!!
Mange gode historier her.
Skulle handle min første CD spiller for X-antall år siden (fikk igjen på skatten) det gjorde ikke X`en......... ???
Min første CD spiller blei en steindyr Rase Perser..... ;D
Vh
S

Felix Krull

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.09.2003
Antall liker
35
Sted
Trondheim

kommer an på hva slags land du abbonnerer fra det.
Den var drøy. Jeg håper ikke dette synet på abbonnement av utenlandske blader korrelerer med ditt kvinnesyn...

PS! Nå er vi virkelig på vei off-topic. Store moderator: Flytt denne tråden!

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.386
Torget vurderinger
2

Den var drøy. Jeg håper ikke dette synet på abbonnement av utenlandske blader korrelerer med ditt kvinnesyn...
Ta en skikkelig titt på bildet / avataren til Raven8 ..

Ellers er jeg abonnent på 17ende året, og kan ikke annet enn anbefale, bare gjennom års lesning får man gått i dybden.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.099
Torget vurderinger
0

Den tråden er en klassiker, og har sikret HFS et rennomé langt utenfor de lyttendes krets..

Min anektode er noen år gammel, fra den tiden jeg ikke hadde små barn, ikke bil, men leilighet i sentrum og opptil flere påkostede sykler.

Jeg sto hos "Sykkeldelisk" og veide en dempegaffel i hånda som selger hadde gitt meg et kjempetilbud på, tett oppunder 4000,-  

jeg : " det var utrolig fristende , men jeg tror ikke    madammen blir blid hvis jeg kommer hjem med denne her akkurat nå ... "

selger : " ja, men da skriver vi bare en kvittering på 1200,- , så kan du vise den til henne ! "

Enden på historien var at jeg kjøpte gaffelen, dro hjem og fortalte hele historien. Hun kunne jo ikke annet enn å le av den !
Alle som driver med fluefiske har møtt den der ! Hardy stang til 9-12 høvdinger og mannen ( alltid en mann ;D ) tilbyr seg å skrive kvittering på 1,5 høvding ! ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Her var det mye å lære.... ;)

Dere glemte denne: Jeg fikk xxx for noe jeg solgte, og jeg kjøpte brukt, så det gikk akkurat opp i opp....

Det er den han bruker her i huset... ;D

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4

Ta en skikkelig titt på bildet / avataren til Raven8 ..

Ellers er jeg abonnent på 17ende året, og kan ikke annet enn anbefale, bare gjennom års lesning får man gått i dybden.
Riktig du skjønte hintet mitt. Jeg valgte filippinsk pga uhell på uhell med norske nå vet jeg at hun er ordentlig trofast og jeg akter å beholde henne til jeg dauer.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5

Riktig du skjønte hintet mitt. Jeg valgte filippinsk pga uhell på uhell med norske nå vet jeg at hun er ordentlig trofast og jeg akter å beholde henne til jeg dauer.
Det synes jeg var en merkelig holdning til norske kvinner.
Trist om du har blitt bedratt av norske kvinner, men desverre mennesker blir bedratt over hele verden, også av filipinske kvinner.

Trofasthet begynner alltid som en følelsessak og ender alltid som en viljesak (Russisk ordtak)

Lin

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1

Alle som driver med fluefiske har møtt den der ! Hardy stang til 9-12 høvdinger og mannen ( alltid en mann  ;D ) tilbyr seg å skrive kvittering på 1,5 høvding !  ;D ;D
SSSSSSSSSSSHHH!!! De kan leser her !! Det der må forbli en hemmelighet til evig tid. Personlig så foretrekker jeg T&T ;)

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4

Det synes jeg var en merkelig holdning til norske kvinner.
Trist om du har blitt bedratt av norske kvinner, men desverre mennesker blir bedratt over hele verden, også av filipinske kvinner.

Trofasthet begynner alltid som en følelsessak og ender alltid som en viljesak (Russisk ordtak)

Lin

jepp og jeg vet hvor de er viljesterke ;D hehe klarer jeg å irritere på meg folk i denne tråden også nå. hehe men denne saken handler vel egentlig om hifi handler det ikke ble noe av. ikke mitt kjærlighets liv.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5

verdiger ikke ett svar.
Hva mener du?
Det jeg mener er at utroskap henger sammen med etikk og moral, ikke nødvendigvis nasjonalitet. Om du føler deg støtt eller noe annet av dette, beklager jeg ikke.

Lin

Sorry, ser at du har skrevet noe annet nå. Det går visst ikke an å fjerne innlegget mitt, og det blir for dumt å fjerne noe som du kanskje allerde har lest.
Helt enig i at vi er litt på viddene nå, ditt kjærlighetsliv kan vi jo ta i en annen tråd ;)

Vapor

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2002
Antall liker
195
Sted
Bergen

Alle som driver med fluefiske har møtt den der ! Hardy stang til 9-12 høvdinger og mannen ( alltid en mann ) tilbyr seg å skrive kvittering på 1,5 høvding !
Klassiker!!
Min fiskekompis kunne ikke komme hjem til kona med en Sage fluestang til 6000 kroner....vips og kvitteringen lød på 1200

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4

Hva mener du?
Det jeg mener er at utroskap henger sammen med etikk og moral, ikke nødvendigvis nasjonalitet. Om du føler deg støtt eller noe annet av dette, beklager jeg ikke.

Lin
nei du behøver ikke å beklage dine meninger. du har dine og jeg har mine. men vi er enige her. det handler om etikk og moral.

O

OldBoy

Gjest

Eller sagt på en annen måte: Trofasthet er enkelt, det eneste du trenger å gjøre, er å si "nei!".

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
128

Hva synes folkens om denne?

For et drøyt år siden hadde jeg en Electrocompaniet ECI-2, som jeg var dritt lei. Til tross for god lyd hadde den hverken mange nok innganger, hodetelefon-utgang eller fjernkontroll. Dårlig med muskler var det også, og jeg bestemte meg for å bytte den ut. Og jeg hadde selvsagt tenkt å selge den, og så bruke disse pengene på en ny.

Men dama mi hadde selvfølgelig greid å forelske seg i designet på denne ampen. Jeg avfeide først dette som nonsens, og sa at "den har vært MIN siden jeg var 17, og akter jeg å selge den, så gjør jeg det. Du er selvsagt velkommen som kjøper, jeg skal ha 4.000 for den". Men dama greide å argumentere det slik at jeg faktisk skulle ta hensyn til henne også, og dersom jeg solgte denne uten klarering for henne, spøkte det for min rett til å ha anlegget i stua. Kort sagt, dama mi er forferdelig god på kompleks logisk argumentasjon, og jeg ble nødt til å tenke meg om litt. Var selvfølgelig eitrande forbanna, og det gjorde ikke saken bedre at jeg skyldte henne 4000 spenn.

Vel, jeg gadd ikke krangle mer, og sa: "du kan få den for 2.000, dersom du ikke bryr deg med hva slags forsterker jeg kjøper meg." Greit nok for henne, så lenge hun slapp mer krangling om det. Så jeg levde i praksis på brødskiver med nugatti i 4 måneder, betalte det jeg skyldte henne og kjøpte meg min Denon PMA-1500.

Så, et halvt år senere sitter vi i stua til foreldrene hennes og snakker løselig om å installere opplegg for vaskemaskin, så vi slipper å bruke fellesvaskeriet. Plutselig sier hun: "Vi skal ikke selge den EC-forsterkeren, da? Den står jo bare der..." "HÆ???" Jeg himler med øya, men sier at det er en god idé. Som sagt, så gjort, og jeg har tenkt etpar ganger på at kvinnfolk lager VIRKELIG problemer av INGENTING noen ganger.

Er det kun for å vise makt? Eller er det i mangel på respekt?

Vel, nå i ettertid flirer jeg av hele greia, men faen så fortvila jeg var mens det sto på.......

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
3.628
Torget vurderinger
1

Hehe, overstående innlegg minner meg på en samtale jeg hadde over telefon med en kompis for et par dager siden.

Han hadde bestillt nye høyttalere (de hadde flyttet om litt og hadde plutselig ikke rom for et par gulvstående ht) og innviterte meg for å hjelpe til med montering og plassering. Jeg svarte at ht skal stå "slik" (mente da at det ikke er så mange alternativer når det gjelder plassering), hvorpå han dro litt på det og svarte at det kunne bli litt vanskelig... Jeg visste naturlig nok at det var sjefen i huset han tenkte på og svarte at hvis ikke han fikk bestemme over 2 m² i huset kunne han gi henne sparken. Og forsatte; "hvis hun ikke lar deg få bestemme over et par prosent av gulvflaten i huset, hun har da vel nok med resten, det er da måte på hvor egoistisk man skal være". Han lo litt halvhjertet og sa han skulle fortelle henne dette, så får vi se når ht kommer om "riktig" plassering blir innvilget. :)

Topp Bunn