Det sitter en til som er interessert i musikk og lyd på Kyrksæterøra... Har nok ikke noe topp utstyr, men er fornøyd enn så lenge...Leikis. skrev:Jeg kjøre lett en ti elleve mil for å bli med på en lyttestund i Trondheim, og likeså håper jeg noen tar ture hit for å dele sine erfaringer og kunskaper om lyd i hjemmet Jeg bor i Kyrksæterøra og det er jo ikke mange av oss hifi inntriserte her, så jeg er innstil på å kjøre en tur, noe som kanskje ikke er like aktuelt for dere som er by kiser ;D Men sånn er det jo bare :
Vi får prøv å få t ei samkjøring t byn på lyttekveld da. Vest dæm har plass t åss :LA3WMA skrev:Det sitter en til som er interessert i musikk og lyd på Kyrksæterøra... Har nok ikke noe topp utstyr, men er fornøyd enn så lenge...Leikis. skrev:Jeg kjøre lett en ti elleve mil for å bli med på en lyttestund i Trondheim, og likeså håper jeg noen tar ture hit for å dele sine erfaringer og kunskaper om lyd i hjemmet Jeg bor i Kyrksæterøra og det er jo ikke mange av oss hifi inntriserte her, så jeg er innstil på å kjøre en tur, noe som kanskje ikke er like aktuelt for dere som er by kiser ;D Men sånn er det jo bare :
Hvordan er responsen så langt?F.R.A.N.K skrev:Mitt lytterom står til disp. mellom 20.00 og 23.00 i kveld. Send en PM, så jeg får en viss peiling på om noen kommer .
Frank
Foreløpig er vi tre. Kizen, Zed og meg. Kommer du?janry skrev:Hvordan er responsen så langt?F.R.A.N.K skrev:Mitt lytterom står til disp. mellom 20.00 og 23.00 i kveld. Send en PM, så jeg får en viss peiling på om noen kommer .
Frank
Hmm... tenker på saken her. Er i utgangspunktet opptatt.F.R.A.N.K skrev:Foreløpig er vi tre. Kizen, Zed og meg. Kommer du?janry skrev:Hvordan er responsen så langt?F.R.A.N.K skrev:Mitt lytterom står til disp. mellom 20.00 og 23.00 i kveld. Send en PM, så jeg får en viss peiling på om noen kommer .
Frank
Mvh. Frank
En trivelig kveld kan ikke arrangeres. Den blir til underveis i godt lag . Men ja, det ble trivelig. Takk til dere også .zed skrev:Hjertelig takk Frank. Det var veldig fint av deg å organisere en så trivelig kveld.
Da har du virkelig noe å se fram tilF.R.A.N.K skrev:Takk for besøket. Gleder meg til å få høre på anlegget ditt .
Mvh. Frank
Hadde en mistanke om det ja ;D.diamond73 skrev:Da har du virkelig noe å se fram tilF.R.A.N.K skrev:Takk for besøket. Gleder meg til å få høre på anlegget ditt .
Mvh. Frank
På grunn av hjemmesituasjonen må jeg ta ting litt på sparket for tiden. Men, du kan godt ta deg en tur i går også .BT skrev:Var det i går vi egentlig skulle møtes?
Hvorfor i all verden var jeg der på lørdag da?
Fint! Da gjør jeg det i stedet for å se av fotballkampen til jr i går kl 1900. De tapte stort så den bytter jeg gjerne ut.F.R.A.N.K skrev:På grunn av hjemmesituasjonen må jeg ta ting litt på sparket for tiden. Men, du kan godt ta deg en tur i går også .BT skrev:Var det i går vi egentlig skulle møtes?
Fint. Da sier vi det sånn. Ta gjerne med noe egen musikk da du kom.BT skrev:Fint! Da gjør jeg det i stedet for å se av fotballkampen til jr i går kl 1900. De tapte stort så den bytter jeg gjerne ut.F.R.A.N.K skrev:På grunn av hjemmesituasjonen må jeg ta ting litt på sparket for tiden. Men, du kan godt ta deg en tur i går også .BT skrev:Var det i går vi egentlig skulle møtes?
Skulle gjerne vært der ja ser jeg....F.R.A.N.K skrev:En trivelig kveld kan ikke arrangeres. Den blir til underveis i godt lag . Men ja, det ble trivelig. Takk til dere også .zed skrev:Hjertelig takk Frank. Det var veldig fint av deg å organisere en så trivelig kveld.
Mvh. Frank
Pc'n hjemme har streiket, så det er ikke lett å følge med her i helgene.kizen skrev:må vær våken hær BT vis en ska få me sæ nå ;D
må virkelig si at jeg likte VPI'en din Frank,en fryd får øret. 8)
kjell
Etter utstyrslista di å bedømme så har jeg truakizen skrev:Må få til en kveld hær å når kablene kommer,vis noen har trua
kjell
Jeg får samme inntrykk om øret hører utstyrslista di og ;Dkizen skrev:det er øre som høre det leikis ;D
Håper det blir en kveld jeg også har anledning, og helst ikke så alt for kort varse.kizen skrev:Må få til en kveld hær å når kablene kommer,vis noen har trua
kjell
leifen skrev:Hei! Er det mulig for flere å melde seg inn i denne foreningen...?
Mvh. Leif