Birdman
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 29.01.2005
- Antall liker
- 10
Etter at du har vært her regner jeg med at det blir Vpi .
Valget er vel forsåvidt tatt, så jeg blir nok ikke til å rikke der........ :F.R.A.N.K skrev:Etter at du har vært her regner jeg med at det blir Vpi .
Vi får se .......johna skrev:Valget er vel forsåvidt tatt, så jeg blir nok ikke til å rikke der........ :F.R.A.N.K skrev:Etter at du har vært her regner jeg med at det blir Vpi .
Har sendt deg pm nå.F.R.A.N.K skrev:Hva med janry, Leikis og TOOLMAN? Var det bare prat på dere ,......eller passer det ikke?
Frank
Sehr gutF.R.A.N.K skrev:Da ser det ut til at vi blir 4-5 stk. i kveld .
Frank
HeiF.R.A.N.K skrev:Det var synd Ivar, men jeg regner med å ta en ny runde når BT er tilbake fra ferie om en ukes tid. Kanskje det passer da?
Mvh. Frank
;DF.R.A.N.K skrev:Selv takk, johna! Du får komme tilbake i morgen for å tørke opp sikkelet fra platespilleren .
Mvh. Frank
Jeg skal jo selge min da vet du....janry skrev:Jeg må si at jeg fikk lyst på platespiller selv etter å ha sett denne. Men...jeg må vel holde meg i skinnet en stund til
SkeptiskOdder skrev:....må bare få si fra at jeg også er Hi-Fi interessert i Trondheimsområdet.... ;D ;D ;D Har bare tatt litt tid å komme ut av feriemode, men kommer meget sterkt utover høsten!!
Ja, deg har jeg hørt rykter om ;DOdder skrev:....må bare få si fra at jeg også er Hi-Fi interessert i Trondheimsområdet.... ;D ;D ;D Har bare tatt litt tid å komme ut av feriemode, men kommer meget sterkt utover høsten!!
Interessert? Steinhakkegal er vel en bedre betegnelseOdder skrev:skjønner jo det..... du her Hi-Fi interessert i distrikts-Norge!! ;D ;D ;D ;D
Enig i det siste derjanry skrev:Er det noen andre enn Frank som ser for seg å innvitere til lyttekveld i løpet av høsten da?
Tåler å høre anlegget hans mange ganger
Jeppjohna skrev:Enig i det siste derjanry skrev:Er det noen andre enn Frank som ser for seg å innvitere til lyttekveld i løpet av høsten da?
Tåler å høre anlegget hans mange ganger
Jeg bør vel i anstendighetens navn by på en kveld i løpet av høsten.......kanskje i løpet av september.
Du må bare kjøpe deg ny platespiller først ja ;Djohna skrev:Jeg bør vel i anstendighetens navn by på en kveld i løpet av høsten.......kanskje i løpet av september.
Tror nok at den jeg har egentlig holder til det mestejanry skrev:Du må bare kjøpe deg ny platespiller først ja ;Djohna skrev:Jeg bør vel i anstendighetens navn by på en kveld i løpet av høsten.......kanskje i løpet av september.