Det holder om du dekker kjellerstua med et tyvetalls madrasser og sørger for å holde over 18 grader der inneMbare skrev:Vel, vel, gutter, ser ut som vi klarer å samle oss om et tidspunkt og sted, det er jo ganske imponerende. Jeg kommer i hvert fall. Så får vi ta det fra Peppes og utover, som sagt er retrett til min casa lettvint og ikke langt, hvis det skulle være ønskelig. Skal forsøke å rydde litt også.
Det går ut på det samme. Det Finnmarken er for Norge er Sarpsborg for Østfold ..RoDa skrev:JanR er finnmarking. Han mistet stemmeretten i sametinget da han forlot sin barndoms vidde og står nå naken og hjulbeint igjen her sør, uten retten til å bestemme over annet enn nåla i rillene......Hugh skrev:JanR er Særping; han bestemmer
R
Lyst til å snakke om hva du planlegger å gjøre Snickers-is?Snickers-is skrev:Det holder om du dekker kjellerstua med et tyvetalls madrasser og sørger for å holde over 18 grader der inneMbare skrev:Vel, vel, gutter, ser ut som vi klarer å samle oss om et tidspunkt og sted, det er jo ganske imponerende. Jeg kommer i hvert fall. Så får vi ta det fra Peppes og utover, som sagt er retrett til min casa lettvint og ikke langt, hvis det skulle være ønskelig. Skal forsøke å rydde litt også.
Jeg bare fikk en visjon om et tyvetalls hifigalninger som har fått i seg litt for mye auqavit og øl, og som er relativt lite kritiske til hvor de sover.Mbare skrev:Lyst til å snakke om hva du planlegger å gjøre Snickers-is?Snickers-is skrev:Det holder om du dekker kjellerstua med et tyvetalls madrasser og sørger for å holde over 18 grader der inneMbare skrev:Vel, vel, gutter, ser ut som vi klarer å samle oss om et tidspunkt og sted, det er jo ganske imponerende. Jeg kommer i hvert fall. Så får vi ta det fra Peppes og utover, som sagt er retrett til min casa lettvint og ikke langt, hvis det skulle være ønskelig. Skal forsøke å rydde litt også.
Tror ikke mine små setter pris på det 8)ralex skrev:@JanR
Kanke du komme sjøl om kona ærbær da? hehe
Ohh, bedrøvelig oppmøte mao :-\Mbare skrev:Joda, vi var, for å si det pent, ikke så mange: meg, Miles og Snickers-Is. Hyggelig og frister til gjentakelse engang forhåpentligvis med litt større deltagerantall?
Østfoldingær. Orkær ente, pass'ærnte osv..JanR skrev:Ohh, bedrøvelig oppmøte mao :-\Mbare skrev:Joda, vi var, for å si det pent, ikke så mange: meg, Miles og Snickers-Is. Hyggelig og frister til gjentakelse engang forhåpentligvis med litt større deltagerantall?
/jan
Høres kjent ut ja :-\HoJ skrev:Østfoldingær. Orkær ente, pass'ærnte osv..
Absolutt.Snickers-is skrev:Må vel si jeg er litt skuffet over 11 stk eller noe slikt som hadde meldt seg på og ga f. Da er det vel bedre å ikke melde seg på?
Du skal se folket er så redd for å miste sin tiltro til rør og gammeldags hifi i møte med DEQXs yppersteprest ;DSnickers-is skrev:Må vel si jeg er litt skuffet over 11 stk eller noe slikt som hadde meldt seg på og ga f. Da er det vel bedre å ikke melde seg på?
laban skrev:pass'ærnte ;D