Hifi? Lofi? Midfi! Espens beskjedne hjørne på HFS

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• espendo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Antall liker
    1.384
    Sted
    Bærum
    Prøver å kutte litt ned på sosiale medier slik verden er i ferd med å bli, så da kan det bli anelsen mer posting her. Dere er herved advart!

Nyåret har startet med et forsøk på å sakte komme i form igjen, med minst en halvtime trening hver dag, hovedsakelig langrenn og romaskin. Som @Valentino vet, så sykler jeg også av og til. Ser fram til å få noen mil når våren kommer. De siste femten månedene har vært tøffe mot kropp og hode med alvorlig sykdom i familien, så nå er det å bygge kroppen sakte opp igjen en prioritert sak.

Har også et uttalt mål om å lytte mer på det jeg har og kjøpe noe færre plater…

Men, da muligheten til å få Takk av Sigur Ros i hus, så kunne jeg ikke la den gå fra meg.

Fantastisk album og nydelig vinylutgave!

IMG_9153.jpeg

Sist redigert:

espendo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Antall liker
    1.384
    Sted
    Bærum
    Et bittelite comeback på HFS. Følger litt med da, jeg gjør det, men musikk må lyttes til og livet har mange prosjekter og fasetter…

Har huset for meg selv denne Skjærtorsdagen før sykkeltur til Costa del Vestfold på den lange fredagen.

Har endelig litt tid til å dykke ned i familiens bursdagsgave: 20-årsboksen til ære for Wilcos A Ghost Is Born. Her er det mye snadder, med en masse demoer/outtakes, en live-innspilling fra den tiden og albumet remastret. Og en utrolig fin bok med essay om innspillingen.

God påske!

IMG_9468.jpeg
    IMG_9470.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn