2m
Hi-Fi freak
Her er vår lille "hifiumuligus" i aksjon rett før han fylte året
Vedlegg
-
169.8 KB Visninger: 94
Jasså.Rotekroken skrev:Værste du kan si er: IKKE RØR.!!!
Alle har vel fått med seg at Rotekroken er tilhenger av rør... :JanR skrev:Jasså.Rotekroken skrev:Værste du kan si er: IKKE RØR.!!!
Funker bra her.
/jan
Hehehe, ja det var det.Drake Audio skrev:er bare å lære de fra de er små...
Du skulle bare visst hva de gjorde når du ikke er hjemme ;DJanR skrev:Jasså.Rotekroken skrev:Værste du kan si er: IKKE RØR.!!!
Funker bra her.
/jan
Hva.?Holmium skrev:Alle har vel fått med seg at Rotekroken er tilhenger av rør... :JanR skrev:Jasså.Rotekroken skrev:Værste du kan si er: IKKE RØR.!!!
Funker bra her.
/jan
Ser ut som du har gjort noe riktig, HolmiumHolmium skrev:Hehehe, ja det var det.Drake Audio skrev:er bare å lære de fra de er små...
Da tror jeg trådstarter gjerne tar et tips eller to om hvordan man lærer barne dette.
Guttungen har blitt en racer på å stappe postman pat i dvd-spilleren. Slå på tv kan han også. Det eneste jeg må gjøre er å starte filmen. ;D
Du skulle lære ungene, du skulle ikke spørre om de var snille og hørte på pappa ;Drolfozzy skrev:Den myke linja: Jada gutten min, bare se på pappas platespiller du, men bare se vet du. Ikke røre vel ?
Resultat: Noen knekte stifter.
;DRotekroken skrev:Om 3-4 år må du spørre guttungen om du kan låne anlegget et par timer.......
Han hadde vel lyst noen nye da, og for å få gehør hos fruen så.......... ja, du skjønnerRotekroken skrev:Du skulle lære ungene, du skulle ikke spørre om de var snille og hørte på pappa ;Drolfozzy skrev:Den myke linja: Jada gutten min, bare se på pappas platespiller du, men bare se vet du. Ikke røre vel ?
Resultat: Noen knekte stifter.
Langt inn og vente, så blir det jente.? :Finn Schjøll skrev:valgte derfor den beste løsningen: skjøt riktig og fikk en oppvakt jente.