Forsåvidt enig i det som står over her. MEN som et forsøk på å få til det motsatte, så er jeg på utkikk etter både dac og ny preamp (preampen er på litt sikt). Hvis noen vil teste sin dac og eller preamp på B&W Signature Diamond og Doxa 73B, så bor jeg i Haugesund slik at vi kanskje kunne fått til et slags "på besøk hos" hos meg?up skrev:Ja da kan vi vel likegodt avslutte HiFi på Haugalandet.
Her er det det jo ingen aktivitet. Ingen gidder å skrive ingen gidder å svare ! :-\
Vegard Ostensjo skrev:Forsåvidt enig i det som står over her. MEN som et forsøk på å få til det motsatte, så er jeg på utkikk etter både dac og ny preamp (preampen er på litt sikt). Hvis noen vil teste sin dac og eller preamp på B&W Signature Diamond og Doxa 73B, så bor jeg i Haugesund slik at vi kanskje kunne fått til et slags "på besøk hos" hos meg?up skrev:Ja da kan vi vel likegodt avslutte HiFi på Haugalandet.
Her er det det jo ingen aktivitet. Ingen gidder å skrive ingen gidder å svare ! :-\
Blir kanskje litt vanskelig nå i disse ferietider, men når innesesongen starter opp igjen utover høsten har kanskje folk både lyst og anledning til det?
Selv om tråden ligger nede en stund, hvilket vår egen Fjellsidentråd gjør fra tid til annen, så er det likevel kjekt for oss andre å følge med dere fra Haugalandet. Det trenger ikke være "full rulle" hele tiden.up skrev:Ja da kan vi vel likegodt avslutte HiFi på Haugalandet.
Svært gjerne. Hvilke modeller er det?bambadoo skrev:Har en AN dac og AN preamp som du kan teste Vegard. Ikke noe problem det.
Ja jeg håper det. Jeg liker høytalere som har et utstrakt lydbilde dvs. som gjenngir stort orkester med den tyngde og autoritet som finnes på opptaket. Defor er jeg ikke så glad i rene elektrostater eller superlettdrevne systemer. Du må ta deg en tur når jeg har fått dem på plass !bambadoo skrev:Gratulerer så mye med innkjøpet...
Blir sikkert bra det.
Hva består anlegget ditt av i dag da. Det finnes jo utrolig mye fine preamper på bruktmarkede.Vegard Ostensjo skrev:Jeg har ikke anledning til å bruke det noe særlig i helgen. Så da er vel ikke det noe poeng. Neste helg kanskje?
Jeg ønsker primært bare å teste en høykvalitets preamp, gjerne med rør, for å se hvor mye det er å hente. Gjør ikke noe at den har litt diy preg så lenge det er bra saker.
Ung-Gaku er i gang med ombygging av lytterrommet. Vet ikke når han er ferdig, men jeg håper å få komme til for å lage enkjoenik skrev:Det hadde ikke gjort noe om dere hadde laget en ny reportasje hos Ung-Gaku...
Fint med nye "medlemmer" !!!!!!KentOve skrev:Se her ja, en egen tråd for Haugalandet gitt. Den har jeg ikke sett før nå. Melder meg herved inn i klubben
Jeg skal prøve så godt jeg kanup skrev:Fint med nye "medlemmer" !!!!!!KentOve skrev:Se her ja, en egen tråd for Haugalandet gitt. Den har jeg ikke sett før nå. Melder meg herved inn i klubben
Håper du er mer aktiv enn gjennomsnittet på denne tråden !
Mange fine anlegg på Haugalandet du...........men vanskelig å dem fram i lyset !! ;Dbambadoo skrev:Er endel fint på Åkra har jeg skjønt
Selv bor jeg på Vormedal. Ikke A4 anlegg men anlegg likevel
Hva består anlegget ditt av nå om dagen da ?bambadoo skrev:Er endel fint på Åkra har jeg skjønt
bambadoo skrev:Er endel fint på Åkra har jeg skjønt
Anlegget i dag består av Sonos, Wyred 4 Sound dac2 (m/volumkontroll), Doxa Model 73B, B&W Signature Diamond, Black Magic IC og Nordost Heimdall HTkabel. Spiller bra, men trenger kanskje litt varme på enkelte typer musikk/innspillinger. Derfor jeg ønsker å teste en rørpre. Ser det er mye fint som blir lagt ut på brukten. Likevel usikker på hva som kan være verdt å satse på, og ikke minst hvor mye det er å hente. Ønsker å prøve først, siden anlegget egentlig funker veldig bra som det er.up skrev:Hva består anlegget ditt av i dag da. Det finnes jo utrolig mye fine preamper på bruktmarkede.Vegard Ostensjo skrev:Jeg har ikke anledning til å bruke det noe særlig i helgen. Så da er vel ikke det noe poeng. Neste helg kanskje?
Jeg ønsker primært bare å teste en høykvalitets preamp, gjerne med rør, for å se hvor mye det er å hente. Gjør ikke noe at den har litt diy preg så lenge det er bra saker.
Ja, du kan jo ikke vente til det er gått 12 år før du gjør noe med å svare hvet du ! ;Dbambadoo skrev:Det var da voldsomt til mas
Du kan bla litt gjennom denne tråden for å se de siste kreasjonene mine.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,50630.0.html
Spiller akkurat nå på:
PC som kilde. (Har jo CDpro2m drivverket også.) NAS på 8 (12) TB til USB-spdif konverter, Audio Note dac 2.1 signature, Audio Note M3 preamp (modifisert med min egen 6463 krets), Quad II eldgamle monoblokker som også har vært under kirurgkniven.
Totalt 18 rør i kjeden teller jeg faktisk. Der 6 av den er i PSU til forskjellige komponenter.
HT er disse diy kreasjonene under.