Audio Note 2.1x Signature. I min bok har den ingen konkurrenter .PetterH skrev:Kjøpe masse musikk !!
Og kanskje finne meg en ny rørbasert dac....
Tips anyone ?
Audio Note 2.1x Signature. I min bok har den ingen konkurrenter .PetterH skrev:Kjøpe masse musikk !!
Tips anyone ?
Sende en sånn til meg også, vær så snill ? :impulse skrev:Audio Note 2.1x Signature. I min bok har den ingen konkurrenter .PetterH skrev:Kjøpe masse musikk !!
Tips anyone ?
Husk å pass ryggene på lp platene og fra klør!oyvindk skrev:Kjøpe power plant premier
lage kattesikker akryboks til platespilleren så jeg kan få spilt plater igjen
bygge 300B-monoblokker
Ja, da ble alt så meget klarere ;DBT skrev:Pick Up
Noen som skjønner nå da?
Da er pkt 1 i havn, og det låter allerede fremragende. Synes "i"-versjonen er en smule mer organisk en den forrige utgaven, og den er mer sømløs. Merkes mest tydelig fra øvre mellomtone og oppover.olaps skrev:1. Ny pick-up (Lyra Titan i er bare noen timer unna, håper jeg )
2. Tuning av plassering av Mezzoene. Slapp de bare ned på "passende sted" da de kom, har såvidt flyttet litt på de.
3. Dedikert lydkurs (har jeg sagt de 3 siste årene......!!)
4. Skikkelig skjermede nettkabler (har jeg vel også tenkt leeenge på....)
5. Kanskje kjøpe/montere 2 platespillerhyller............
6. Kanskje teste ut hard-disk-basert avspilling.
Skal du opp i høyden Erland ;DErland skrev:
Montere to platespillerhyller, vil det si du har en spiller med titan, og en med titan i? ;Dolaps skrev:Da er pkt 1 i havn, og det låter allerede fremragende. Synes "i"-versjonen er en smule mer organisk en den forrige utgaven, og den er mer sømløs. Merkes mest tydelig fra øvre mellomtone og oppover.olaps skrev:1. Ny pick-up (Lyra Titan i er bare noen timer unna, håper jeg )
2. Tuning av plassering av Mezzoene. Slapp de bare ned på "passende sted" da de kom, har såvidt flyttet litt på de.
3. Dedikert lydkurs (har jeg sagt de 3 siste årene......!!)
4. Skikkelig skjermede nettkabler (har jeg vel også tenkt leeenge på....)
5. Kanskje kjøpe/montere 2 platespillerhyller............
6. Kanskje teste ut hard-disk-basert avspilling.
Bassen er også en aning bedre, mer nyansert.
Pkt 3: Har nettopp lånt en skilletrafo, blir spennende å se om den gir noen lydmessig gevinst....
Pkt 4: 2 nettkabler er kjøpt på børsen, ikke fått de i hus enda.
Mvh
Broren min reddet meg m.h.t. Squeezebox Boom - han nærmest kastet seg over den. I forhold til planene mine: Reddet av gongongen, får man vel si. For å trøste meg, har jeg nå kjøpt meg en Squeezebox Radio. For at hifiplanene mine ikke skulle gå i vasken enda en gang, har jeg ganske enkelt omdefinert denne lille boksen fra hifi- til musikkutstyr. Både kona og jeg er happy med det - lettlurte som vi er.Ulf-B skrev:Min plan var at i 2010 skulle det ikke skje noen verdens ting her - rent hifimessig, altså.
Men hvor lenge var Adam i paradis? Til rundt lunsjtider i dag. Da sprakk det - en Squeezebox Boom er kjøpt inn. Er jeg heldig, stikker broren min av med den, og lar nyttårsløftet mitt leve enda litt tid.