Hvordan gikk dette? Fornøyd med kvaliteten?
Tja tjo nja. Helhetsinntrykket mitt er dessverre ikke særlig positivt. Det er en bug ved bruk av Spotify Connect hvor den popper og mister stereobildet helt og holdent. Når jeg rapporterte dette på forumet så fikk jeg omsider til svar ->
"Hello,
Sorry, but it seems difficult to improve in the near future.
Sorry for not giving you good news."
Etter siste firmwareoppdatering som ble installert nå så ser det forøvrig ut som hele spotify connect er ødelagt og boksen kræsjer når jeg prøver å sende musikk til den.
Dette hadde riktignok ikke vært en deal breaker om det var mulig å bruke Tidal Connect. Dette er dessverre ikke mulig og responsen på forumet var at de ikke kom til å implementere tidal connect. Det kan virke som de vil skojerne alt og alle inn i "rose hifi" appen sin. Appen deres er rett og slett helt for j*vlig å bruke. Dette er riktignok min mening, og det finnes sikkert folk som synes appen i seg selv er grei. De har også laget en osx app, og denne er dessverre så full av bugs at den ble avinstallert etter ca 1 døgn.
Lydkvaliteten er forøvrig ikke noe å si på hvis jeg tar på meg hanskene og bruker appen for å styre tidal. Har hatt ekstremt mye på tapeten den siste tiden, så jeg har rett og slett glemt å ta kontakt med hifilife, så det var fint du lagde en notification her. Ringer nok dit i morgen.