hifibuttikker i London

hifossen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.01.2005
Innlegg
52
Antall liker
0
Hei. Skal en tur til London,og har lyst til å oppsøke hifibuttikker/bruktsjapper i byen.Er Det noen butikker som har mye bruktutstyr er av intresse ::)

mvh

Sindre
 

hifossen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.01.2005
Innlegg
52
Antall liker
0
Ingen som har vert på hifi tur i London? ;)

mvh
Sindre
 
T

timc

Gjest
let gjennom noen produsenter og finn ut hvilken forhandlere de har i London.

Når det gjelder brukt har jeg ikke noen gode forslag annet en google.

Mvh
 

atletico

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.09.2002
Innlegg
526
Antall liker
830
Torget vurderinger
8
Ta en tur fra Oxford Street og oppover Tottenham Court Road (med enkelte sidegater). Her er det en del butikker å velge i...
atletico
 
O

om.s

Gjest
Kjøp noen av de Engelske HiFi bladene du finner på Narvesen og les gjennom annonsene bak i bladet, der vil du sikkert finne noen butikker som passer, el burde finne noen iallefall.

mvh
 

larshe

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
68
Antall liker
4
Sted
Elverum
Ta en tur fra Oxford Street og oppover Tottenham Court Road (med enkelte sidegater). Her er det en del butikker å velge i...
Jeg var i London for 14 dager siden i jobbsammenheng og gikk opp og ned Tottenham Court Road på vei til og fra hotellet. Hadde desverre ikke tid til å kikke i noen av butikkene :( Uansett så var det rimelig mange elektronikk butikker i denne gata, selv om mange av dem så ut til å ha mest vanlig konsument elektronikk og da mest fra de store Japanske selskapene. Ta undergrunnen til Tottenham Court Road station, så er du bare et par stenkast unna. Videre annebefales besøk til Virgin Megastore og HMV på Oxford street. Prisene på musikk og film er ikke lav i London, men du verden for et vanvittig utvalg.....
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.825
Antall liker
614
Jeg også vært innom Walrus. Nokså små lokaler, men har absolutt en del OK saker.

KJ West One som ligger nær Oxford Street, har også en del snadder.
 

Gbatokai

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.03.2002
Innlegg
698
Antall liker
45
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Audiogold: Her var det mye rart. En gammel Sugden A21 kunne jeg godt ha tenkt meg:



Verdens styggeste cd spiller?

 

ICE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2003
Innlegg
141
Antall liker
0
Harrods har en kombinert hifi/platesjappe med bl.a Linn

Third Floor - Sound & Vision
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.647
Antall liker
3.816
kj West One - ekte high end. har ikke adressen, men sjekk på nettet.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Ta en tur fra Oxford Street og oppover Tottenham Court Road (med enkelte sidegater). Her er det en del butikker å velge i...
Jeg var i London for 14 dager siden i jobbsammenheng og gikk opp og ned Tottenham Court Road på vei til og fra hotellet. Hadde desverre ikke tid til å kikke i noen av butikkene  :( Uansett så var det rimelig mange elektronikk butikker i denne gata, selv om mange av dem så ut til å ha mest vanlig konsument elektronikk og da mest fra de store Japanske selskapene. Ta undergrunnen til Tottenham Court Road station, så er du bare et par stenkast unna. Videre annebefales besøk til Virgin Megastore og HMV på Oxford street. Prisene på musikk og film er ikke lav i London, men du verden for et vanvittig utvalg.....

Var det samme for to uker siden, og må få innskyte at et par av de bedre butikkene som bestandig har ligget ved Tottenham Court var borte. Det som er igjen er litt vel mye "HongKong"-sjapper.
Mener også å huske at det skal ligge en veldig bra, men om noe trang liten sjappe i ikke langt fra Covent Garden. Noen med info?
 
Topp Bunn