Einstein
Hi-Fi freak
Ser at siteringen ble litt feil fra min side. NEBY var ikke i tankene mine i det hele, sikkert en av de gode butikker å forholde seg til. Jeg betaler selv gjerne "en dollar ekstra" for å støtte gode butikker med god service og etterrettelighet.Ser at du ikke retter dette mot NEBY, men vil allikevel bare nevne at det er et sted jeg alltid har fått super service, sporadisk gjennom flere år. Selv lenge, lenge etter jeg sist handlet noe de solgte.Synes dette blir noe feil. Det er sannelig mye rar kundebehandling, regeletterlevelse og oppfølging blant de "lokale" pusherne også (NB! Ikke rettet mot NEBY).Helt enig med deg, støtt oppunder de lokale.Keep it Norsk. Neby er en bauta som har vært med siden tidenes morgen, gjennom tykt & tynt. Support Your local pusher! kjøp kortreist
Poenget mitt var at å kjøpe fra Danmark - eller utenlands - ikke er synonymt med dårlig service og etterrettelighet, ei heller er det å kjøpe i Norge synonymt med god service og etterrettelighet. Betalte selv et par høyttalere til HifiFreaks, som det tok tid å levere. Var helt uproblematisk å avbestille og pengene var raskt tilbake på konto.