Hifisentralen ødelagt

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.208
Torget vurderinger
2
Ting må få gå seg til, så ingen grunn til å deppe.

Forslag når det gjelder å gjøre ting litt enklere i en visuell forstand; Når en er på Forum, så er det tre kategorier der som er ganske meningsløse i mitt hode: 1) De nye brukerne på venstre side, 2) oversikten over likes og dislikes på høyre side (hvis rasjonale unnslipper meg) og 3) mest kommenterte fra galleriet.

Jeg vet at vi kan krympe de to siste, og kan endre hva som vises på den første, men dette er strengt tatt totalt uinteressant info for de fleste. La de spesielt interesserte gå til en egen statistikkside. Da har en raskt en renere rute å jobbe ut fra til å gjøre forbedringer i det visuelle inntrykket.
Jeg skal lage en innstillig så brukerne som ikke liker Forumoversikten kan ta den helt bort under "Mine innstillinger".

Angående høyre-raden, så vil den kunne tas bort med pilen frem og tilbake, og den kommer til å bli slik den er, men det er mulig selve infoen kommer til og endres litt på.

Mvh
Høvdingen

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.006
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Jeg skal lage en innstillig så brukerne som ikke liker Forumoversikten kan ta den helt bort under "Mine innstillinger".

Angående høyre-raden, så vil den kunne tas bort med pilen frem og tilbake, og den kommer til å bli slik den er, men det er mulig selve infoen kommer til og endres litt på.

Mvh
Høvdingen
Ahh, da er det ikke noe problem i det hele tatt nesten. Beklager at jeg ikke fikk med meg den muligheten.

Forumsoversikten på venstre side bør kunne kuttes ja. Det eneste problemet - om det da er noe problem - er at slike ting som kan vises/skjules må taes hensyn til i designet av siden. Så jeg foreslår fremdeles dette som noe de spesielt interesserte kan søke opp på egen side, og det gir dere/deg mindre å tenke på i oppsettet av denne forumsiden. Bare et forslag.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.208
Torget vurderinger
2
Ahh, da er det ikke noe problem i det hele tatt nesten. Beklager at jeg ikke fikk med meg den muligheten.

Forumsoversikten på venstre side bør kunne kuttes ja. Det eneste problemet - om det da er noe problem - er at slike ting som kan vises/skjules må taes hensyn til i designet av siden. Så jeg foreslår fremdeles dette som noe de spesielt interesserte kan søke opp på egen side, og det gir dere/deg mindre å tenke på i oppsettet av denne forumsiden. Bare et forslag.
Tar dette til etterretning

Topp Bunn