ja,er det ikke deilig... god tid til å hente kaffe mens vi venter på å komme inn på sidene...
|
Ikke rart det ikke plager deg at man kan male en vegg på omtrent samme tid det tar å logge seg inn på HFS, da...;-)Ahhh.. Godt at hfs er treg! Jeg er sjukemeldt pga en meniskoperasjon, og da har jeg for mye tid!
;D
PK
Det har faktisk jeg gjort de siste dagene mellom hver side på hfs.....male vegger på stua altså.Ikke rart det ikke plager deg at man kan male en vegg på omtrent samme tid det tar å logge seg inn på HFS, da...;-)
God bedring!
Joda, men det har gått en måned nå..I dag datt hfs ned en god stund.
Men som høvdingen har sagt, det jobbes med saken! ;D
PK
Takktakk!Ikke rart det ikke plager deg at man kan male en vegg på omtrent samme tid det tar å logge seg inn på HFS, da...;-)
God bedring!
ser slik ut. :-[Har det vært nedetid nå igjen?
Klokka er vel en bagatell i forhold til alt det andre, eller er det bare meg som har misforstått ???den er nå rettet på.
Always look on the bright side of life! Nå har de i det minste ordnet på NOE.....;-)Klokka er vel en bagatell i forhold til alt det andre, eller er det bare meg som har misforstått ???
Helt enig! Dette er for dårlig!Høvding!
Dette holder ikke!!
Her sitter jeg med en rimelig rask linje.
Og når vi skriver anno 2007, blir vi avspist med 2-5 minutters venting mellom hver side her på HFS....:-[ :-[ :-[
Igjen:
Dette holder bare ikke!
Dette er det absolutt værste jeg noen gang har opplevd.!!
Hvis ikke vår kjære Høvding tar saken opp med leverandøren snart, så er det kanskje på tide å få tak i et alternativ til HFS.?
HFS er liksom et samlested for oss audiofile, men med denne hastigheten (sneglefart) så tror jeg folket gir mer å mer faen og leter etter andre alternativer.!?!
Posten er jo regne hurtigtoget i forhold, og det sier ikke lite.!
Hva er det Uni Web har gjort for HFS siden begynnelsen av februar.?
Er det absolutt ikke håp om å få noe hjelp derfra i det heletatt.?
Er det bare amatører å hengerumper som jobber der.?
Ingen som tar noe ansvar eller som kan en shit der inne.?
Frustrasjonen tar overhånd for veldig mange, det er ikke vanskelig å se når du leser innleggene her..
[/quot
Ja,flere minutter pr.side.Lapskausen er ikke på billigsalg.
VÅKN OPP,vi er i 2007,makan til amatørfart er ikke å oppdrive.
Skriver dette,bare for "VEKKELSENS" skyld,det er jo lov å HÅPE.
I april blir alt så meget bedre.Nå er det sirup igjen. Grrr....Får lese litt i avisa i mellom lesing på HS. Trodde problemet var over nå jeg?