Helt uenig hva gjelder høyttalere, der også gjelder det samme. Bare se på forrige vs dagens variant av KEF reference. Det var mildt sagt et skritt i riktig retning.Jeg synes det er mye for en hver smak, men du har sikkert noen eksempler på hvordan god design bør være innen hifi?Kanskje greit å eksemplifiserer med elektronikk da jeg antar høyttalere er mer bundet i at form skal følge funksjon.
Hva er dette for noen høyttalere? De var jo litt snasne
Satt på et par øyne og to antenner på disse så hadde de sett ut som to 70 talls roboter
Diapason DynamisHva er dette for noen høyttalere? De var jo litt snasne
Jeg hørte et komplet Gryphon setup med deres største højttalere for omkring 11 år siden. Det er nok den bedste lyd jeg har oplevet, og der var mange andre set up ser lød fremragende. Og der var masser af gode rum. Men du har vel selv været der?Ifølge Darko sin podcast om Munchen så er det vel sjeldent noe lyd å skryte av.. mye glass osv.
Kan ikke se at den er stengtfredagshilsen til EVOIII som har stengt tråden sin
Musikk i 5.1 er bedre enn Stereo og svært få lytter til et helt album i dag...intet nytt under Solen fra Proffene så langt....Og hva mener så proffene om haifai ?
Tja, de virker til å være litt forundret over mangel på fokus på musikk. Og så så er det prisnivået da..Musikk i 5.1 er bedre enn Stereo og svært få lytter til et helt album i dag...intet nytt under Solen fra Proffene så langt....
I dag er det viktigere å bli SETT med HVITE ledninger til ørepluggene enn hvilken musikk du spiller....og der er litt av Hai-Faien også....Tja, de virker til å være litt forundret over mangel på fokus på musikk. Og så så er det prisnivået da..
I det hele tatt så virker det som de er litt pragmatiske til det hele.
Høyttalerne er det da ikke noe i veien med. Det er forsterkerne som er stygge.
Veldig hyggelig møte med 2 fantastiske mixere, musikere osv.Og hva mener så proffene om haifai ?
Veldig kjekt å se. Takk for at du delerOg hva mener så proffene om haifai ?