Avslører min ignoranse her, men uansett.
Plinius Leonidas?
Pilium - ukjent for meg.Plinius Leonidas?
Blir spennende å se den i virkeligheten i morgen sammen med deg #Espen LJepp
Der er den ja
Mvh: Espen L
Fått virkelig vind i seilene dette merket de siste par årene. Det er flere som stiller med det i München etter det jeg vetPilium - ukjent for meg.
Ja det for de jaggu gjøre når jeg kommer i morgen vis det er et problem
Spiller med S3 mk3 og splitter nye S-sub mk2. Ser ut som om de har skiftet kilde fra MSB til Wadax. Pre og effekt er fra Pilium Audio.
Var du innom å hørte på Marten Mingus Orchestra Bulter ?
Må ikke dele videoer av Jays audiolab. Største kronidioten i review verdenen på lik linje med ocd mikeVar du innom å hørte på Marten Mingus Orchestra Bulter ?
Jeg deler det jeg selv ønsker å deleMå ikke dele videoer av Jays audiolab. Største kronidioten i review verdenen på lik linje med ocd mike
Sant nok. Får bare litt allergiske reaksjoner av fyren etter å ha sett noen samtaler mellom han og ocd.. og av og til er I-ordet berettiget å ta i brukJeg deler det jeg selv ønsker å dele
Ordet idiot liker jeg svært dårlig uansett sammenheng
Veldig morsomt å være med på innsiden av et slikt produkt!Boenicke C2 batteridrevet DAC med innmat fra norske Børge Strand-Bergesen (Henry Audio).
Vis vedlegget 921099
Se der ja... Seas all over the place ser det ut som.Et nytt bekjentskap som jeg må si jeg likte veldig godt.
Kom nettopp ut fra dette rommet og kan umiddelbart si at jeg har vært med på noe spesielt!!Se der ja... Seas all over the place ser det ut som.
Noen rom som skiller seg ut med god lyd?
Og Sofie Elise fikk tyn for en liten pose?AVM spiller med PMC på sin «alternative» messe rett over gata.
Vis vedlegget 921429
Vis vedlegget 921428
Blir sikkert kåret til året beste lydOg Sofie Elise fikk tyn for en liten pose?
Her er det jo stripevis.
Kawero och VTL?Nok et som imponerte stort! Vis vedlegget 921479