kaap skrev:tja, TransRotor Dark Star kanskje
Har du noen bilder fra Purist Audio oppsettet som Soedal nevner? Er nysgjerrig på de elektrostatene med tilhørende basstårn.BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
Har du noen bilder av Blumenhofer? Har ikke sett det noe sted foreløpig.JENO skrev:Er det noen av dere som var nedover som så eller hørte noe til Blumenhofer Acoustics? Tyske hornhøyttalere. I følge intervju på 6moons.com skulle de ha en overraskelse til messa.
Bilder av nye 8200-serien til Audiolab hadde vært stas.BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
Blank lakk er i utgangspunktet faktisk dårlig for lyden, og er kun valgt av kosmetiske grunner så vidt meg kjent.Gago skrev:tøff finish.
føles den matt også, eller bare ser den matt ut?
ag drev jo og prekte om at lakken hadde noe å si på lyden, så det er underlig at de har innført matt finish som en option.
BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
Så at KingRex HQ-01 var der, var det noe annet smågodt?BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
Savner bilde i fra Accustic Arts sitt rom. Savner også bilder i fra WLM sitt romBEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
SOA skrev:Har du noen bilder fra Purist Audio oppsettet som Soedal nevner? Er nysgjerrig på de elektrostatene med tilhørende basstårn.BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
mvh
Den så jeg ikke der nede.supersilent skrev:Bilder av nye 8200-serien til Audiolab hadde vært stas.BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
Kan ikke huske jeg så noe fra dem.JENO skrev:BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.Har du noen bilder av Blumenhofer? Har ikke sett det noe sted foreløpig.JENO skrev:Er det noen av dere som var nedover som så eller hørte noe til Blumenhofer Acoustics? Tyske hornhøyttalere. I følge intervju på 6moons.com skulle de ha en overraskelse til messa.
Mere å huske de på en stand, tok dessverre ikke bilder av det.mteinum skrev:Så at KingRex HQ-01 var der, var det noe annet smågodt?BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
ref. http://www.flickr.com/photos/noeffred/4588886129/
Kan ikke huske dem og ser at jeg ikke har noe bilder fra deres rom heller.Miles skrev:Savner bilde i fra Accustic Arts sitt rom. Savner også bilder i fra WLM sitt romBEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
Smått i hvert fall, hvor godt har jeg ingen formening ommteinum skrev:Så at KingRex HQ-01 var der, var det noe annet smågodt?BEF. skrev:Er det noe dere ønsker å se? Jeg har 1700 bilder fra messen, så er sikker noe inni mellom som kanskje noen ønsker å få sett som ikke jeg tenker over.
ref. http://www.flickr.com/photos/noeffred/4588886129/
Hævlete, sefoglig misset jeg Tidals rom i år, men jeg hadde klippekort der i fjor.wizard skrev:Mitt og min venns sitt favoritt rom på messa - Tidal Sunray med Tidal elektronikk.
Vi ble sittende å lytte lenge etter stengetid.
Kilder var Davinci platespiller og AudioNec server.
Stativ og kabler fra Argento.
...men det skal du jo ikke 8)Fosse skrev:Avantgarde i matt finish, om jeg skal ha AG noen gang må det bli i den finishen.
Da kan jeg anbefale en omgang med Acapella horn, og plasmadiskant.Gago skrev:heheh, får satse på at bassrøsten er på denne cd'n, da.
jutubet litt for å se om jeg kunne finne bassrøsten, og alt jeg fant var gladkristen gospel av det slaget som får rumpehårene til å krølle seg.
mvh
musikkpolitiet 8)
Nå må dere være snille med mulla Høybråten gutter ellers drar jeg bort og brenner det lill kapellet han har latt bygge på eiendommen hehehe..R.E.S. skrev:Selv Dagfinn Høybråten bor jo på østsiden av Oslofjorden, nærmere bestemt Nesodden. Du er i dårlig selskap, Gago. Før du vet ordet av det har du komplett Carola i samlinga ;DGago skrev:å? er det gladkristen-land på denna siden av fjorden?
og jeg som trodde deg var islam det gikk i her... ;D
Roy
Kuttet jeg henviser til foreligger på det posthume albumet The Sky is CryingR.E.S. skrev:Jeg har en SRV-innspilling med Little Wing fra Essential-plata hans. Er det den du mener?
Roy
Disse to øverste her hadde jeg sansen for rent estetisk og var uomtvistelig noe av det peneste her -mens stativhøyttalerne var klassiske og pene.Fosse skrev:Treverk i ulike varianter.
Hei, Powerpoint!Powerpoint skrev:Kuttet jeg henviser til foreligger på det posthume albumet The Sky is CryingR.E.S. skrev:Jeg har en SRV-innspilling med Little Wing fra Essential-plata hans. Er det den du mener?
Roy