slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.506
Masse bilder på MY-HIEND - 華人最發燒的High End音響網站 som vanlig.
Vi hadde det utrolig gøy sammen, du er en hyggelig fyr som var verdt turen i seg selv! High-End Munchen føltes som julaften for en unge. Her kunne vi se, kjenne på og høre produkter man før kun hadde hørt om. Sa til Espen L at jeg kunne tenke meg og oppleve Magico Q7, Mbl 101 Extreme og Stax hodetelefoner. I løpet av 60 minutter gikk drømmene i oppfyllelse. Bildet nr en er mitt første møte med Stax Sr-009. Som dere ser var lyden bedre enn forventet og jeg i full ekstaseNoe av det flotte med hifi messer er at man treffer mennesker fra Sentralen, et nytt bekjent skap for meg ble John_Harald.
Vi hadde noen flotte dager/kvelder sammen. Etter noen dager med en del flytende kornprodukter så fikk han et kalle navn og det ble arty Svensken
her noen bilder av denne hyggelige karen
Vis vedlegget 322152
Vis vedlegget 322153
Mvh: Espen L
De øverste minte meg om 70-tallet, Gale 401 på høykantDagens bilder. Først by request, not by preference:
Vis vedlegget 321074 Vis vedlegget 321075 Vis vedlegget 321079 Vis vedlegget 321081
nnntja, not quite!hmm..beste lyd iår?
Korrekt VikingPlinius reference?
Disse høyttalerne hos Vinylsavor spelte foruroligende bra!?
Men er de ikke alt for billig?
Vis vedlegget 322977
Når jeg var her, spilte de en plate med kor.me like very much!!
bedre med video enn bilder IMO...alt fra atmosfære, bevegelse..toner og galskapNevaton, må innrømme at jeg ikke har tatt meg tid til å lytte til noen av de opptakene du legger ut. Kanskje et dumt spørsmål, men hva viser slike opptak når det streames til egen elektronikk og høyttalere? Har spurt om det samme tidligere når andre har lagt ut lignende, uten å ha fått noe godt svar.