Hvilken farge ønsket herren?
Vedlegg
-
46.3 KB Visninger: 1.037
Det tror jeg ogsåNecroth skrev:Ser da ut som herren til høyre er en smule forelska? :-*
Samme sorte kabinett, men horn i Pearl WhiteNecroth skrev:Hvilken farge ønsket herren?
Takk, første paret i Norge ja!Necroth skrev:NYDELIG! Herlighet, du må vel være første eier av en slik perle i dette langstrakte land?
Blir nok litt, kan slappe av nå!argh skrev:Tror du det blir noe søvn i natt? ;D
Ok. Siste i kveld.Necroth skrev:Du allmektige! Frist oss mer Hagto!
Tror han skulle sove på en madrass i stua inattargh skrev:Tror du det blir noe søvn i natt? ;D
Skulle bare vite hvor nær sannheten du var her, sovnet på sofaen ;Dbudda skrev:Tror han skulle sove på en madrass i stua inattargh skrev:Tror du det blir noe søvn i natt? ;D![]()
Hadde nok tenkt å bruke litt tid på dette, hadde heller ikke tenkt at det skulle bli en slags skryte tråd av mitt anlegg. Men av og til blir det ikke helt som tenkt. Har da framdeles planer om et par hjemmebesøk til her nedeACTIVE skrev:Venter i spenning på fortsettelsen![]()
Skal komme tilbake til det om litt...Necroth skrev:Lekker sølvdiskleser du har der, kan man spørre hvilket møbel du har den plassert på?
Billigmøbel fra Ikea. Heter Bestå. Lager en benk ut av to. Først skrudde jeg sammen en benk, og så brukte jeg kun topp og bunnplata fra den andre benken. Her har jeg to benker altså, satt sammen av 4 stk. Så forskjellig demping mellom plateneNecroth skrev:Lekker sølvdiskleser du har der, kan man spørre hvilket møbel du har den plassert på?
Takk!Necroth skrev:Å hvilket vakkert oppsett! Møbel og horn står usedvanlig godt i stil![]()
Ingen problem med besøk. Det blir masse hifikvelder. Nå skal det tunes og tweakes utover vinteren. Har funnet ut at jeg får plass til en sitteplass til, så jeg har bestillt en modul til fra Brunstad til sofaenNecroth skrev:Jeg gleder meg til og se fortsettelsen og skriblerier fra lyttekveldene deres nå, fryktelig lyst på en tur til Lyngdal har jeg også.![]()
Skal sende deg en pm senere når vi har lyttekveldNecroth skrev:En riktig så lekker stue med et utstyr som fikk meg oppspilt
Takk for nydelige bilder![]()
Takk skal du ha! Det er litt artig når man hører at det spiller før tuning, tweaking, innspilling osv.gut_man skrev:Nydelig, minimalistisk og gjennomført Hagto! Du har tatt bevisste valg og tydeligvis brukt all din erfaring i å komponere dette anlegget. Skulle som nyfrelst rørmann også likt å fått lytte til herligheten.
Takk. Kan nok ikke sammenliknes med senga i det hele tatt ;Dargh skrev:Utrolig lekkert, her oser det high end.
Utrolig hyggelig at du er førnøyd, da jeg vet at du har lagt
veldig mye arbeid i det.
PS! Hvordan var sofaen i natt?
Mvh,
Terje Næss