Nightpuma
Hi-Fi freak
Veldig spennende. Nå skal jeg til å bygge en 300B forsterker, men SE med 6c33c-b kunne defintivt vært noe på sikt hvis de kan levere den samme magien med med muskler ;DHagto skrev:Tror dette må være noe av det beste som er på markedet i dag med tanke på byggekvalitet og lyd, i forhold til pris.Nightpuma skrev:Hei
Jeg så den Almarroen fikk veldig god anmeldelse i siste hifiworld. Er det mulig å si noe om hvordan den spiller i forhold til konstruksjoner med mer klassiske rør som 300B, 2A3 osv.
Asbjørn
Denne har virkelig imponert. Den spiller stort, fyldig og varmt. Volumiøs i bassen. Er altså tyngre i bunnen, varmere og større lydbilde, og mer kropp enn 300b og 2a3 etter min mening, men allikevel åpen og luftig i lyden. Et musikals funn av en forsterker!
Jeg følger også spent med på kabeltestingen din. Jeg har et fullt sett CGR på vei til mine Merlin, men jeg er veldig nysgjerrig på Streovox. Jeg har en av de billige signalkablene fra forrige generasjon, og jeg må si jeg liker det jeg hører. Veldig fargerikt og klart.
Mvh Asbjørn