Hagto
Bransjeaktør
Siste komponenten i anlegget er en nydelig liten forforsterker fra Cary:
Vedlegg
-
46.5 KB Visninger: 221
Siste to plater er en sterk anbefaling! (Den ene fåes også på vinyl hos Elusive).Fosse skrev:Flott Hagto. Moro å se nye kombinasjoner gjort rundt om. Flott oppsett dette også. Siste bildet, er det en sterk anbefaling eller to vilkårlige plater?
Har ikke vinyljazz platespiller overhode, med det navnet?
Igjen, mange takk.
Bruk hvitbalanse og sett kameraet på stativ så vil det fungere bra.Hagto skrev:Beklager litt dårlig billedkvalitet, men det var dårlige lysforhold, og fotograferingen ble tatt litt på sparket.
Har nok hatt det en stundimpulse skrev:Tror jammen du har fått deg et stort kunstverk jeg, Hagto! ;D
8)break_out skrev:Da legger jeg inn dette bildet, for det pryder stuen min og har orkesterplassen ;D
Tillegg: Jepp det er Per Helge som er kunstneren
Jotakk, forsøker å bidra med litt, på min måteRojoh skrev:Fint avbrekk fra bilder av kjøleribber, audiorør og blå lysdioder. Slike bilder og reportasjer gir fin inspirasjon.
Mvh. Johan
Jepp!Valentino skrev:Beklager å konsentrere meg om hifien; Jeg kunne ikke unngå å legge merke til en SOTA med originalt sotet lokk et par sider tilbake her, og det helt uten kommenterende tekst, så vidt jeg kunne se. Er Hagto fullstendig blendet av kunsten og de vakre interiører?