Grattis Hagto!Hagto skrev:Høyttalere til å bli gammel med. Retrostyle, men for en fantastisk treff.
Spiller slik som Hagto alltid har drømt om. Lettdrevne, varme i lyden, bass.
Harbeth Hl-5, YES.
Vet du ikke har stor på kabler men med disse fra Cardas så traff det skikkelig med Dvalinn. Disse er vanskelige å lodde fordi man først må smelte av all lakk fordi alle kordeler er indivinduelt lakket.Valentino skrev:Over 6mm2. Råtass!
Etter å ha spillt på høyttalerne i 10 minutter gikk jeg bare rundt i stua yes, yes, yes.thomand skrev:Yess, for pokker. Grattis med fantastiske høyttalere. Tipper du er ferdig med hifi-bytting for lang lang tid.
....og YESene kommer til å bli flere og bedre, for dette er saker som vokser seg bedre og bedre. Litt uvant med utstyr som kanskje ikke setter ny verdensrekord på typiske hifi-duste-parametre, men musikk mann.Hagto skrev:Etter å ha spillt på høyttalerne i 10 minutter gikk jeg bare rundt i stua yes, yes, yes!thomand skrev:Yess, for pokker. Grattis med fantastiske høyttalere. Tipper du er ferdig med hifi-bytting for lang lang tid.
Føler virkelig at denne gang kan jeg stå for det som står under avataren min.JAE (active) skrev:er vel ikke i nærheten av hva den godeste tidligere har hatt på banen,men det viktigste er musikken,ikke imponatorfaktoren
Men jeg tror du tar feil. Hvis man tar utgangspunkt i hva et hifi-anlegg egentlig er skapt for, så kan dette nettopp være det beste den godeste noensinne har hatt. (Ja, jeg er harbeth-fanJAE (active) skrev:er vel ikke i nærheten av hva den godeste tidligere har hatt på banen,men det viktigste er musikken,ikke imponatorfaktoren
ogI've never heard a speaker reproduce the sounds of voices and acoustic instruments with less timbral distortion or more textural realism.
Here, finally, is a loudspeaker that achieves flat frequency response without sucking all the life out of recorded music.
+1kjoenik skrev:Vi tåler flere bilder, close-ups, up-skirts osv![]()
Du bommer nok litt nå. Har ingen problemer med å innrømme ting. Vanskeligere det for noen år siden.JAE (active) skrev:Hei
Tar overhodet ikke feil,er vel sjelden at du vil innrømme at du har hatt ting som spilte optimalt,som er solgt,mang en sjel her inne er vel en opplevelse rikere/erfaring rikere
Hagto skrev:Du bommer nok litt nå. Har ingen problemer med å innrømme ting. Vanskeligere det for noen år siden.JAE (active) skrev:Hei
Tar overhodet ikke feil,er vel sjelden at du vil innrømme at du har hatt ting som spilte optimalt,som er solgt,mang en sjel her inne er vel en opplevelse rikere/erfaring rikere
Hadde ikke best lyd med dyrest utstyr.
Beste lyden jeg har hatt i det siste var nok med Acapella og Almarro. Etterhvert som det ble dyrere ble det også vanskeligere. Kanskje jeg ikke hadde bra nok rom.
Anlegget var imponerende, men tippet hele tiden mot slitsomt.
Innrømmer at det ikke har samme høye kvalitet nå, men jeg liker likevel dette bedre.
ehem...Hagto skrev:Har funnet hjem! Plutselig sa det treff med stor T.kjoenik skrev:Håper du vil fortelle litt om dette nye systemet du setter sammen, gjerne med noen bilder, fra sørlandet!
Det haster ikke, bare vi vet at det kommer...![]()
Elsker anlegget mitt nå. Musikk, musikk![]()
Det er bare å begynne på side 1 Joaquin, så kommer du til det ;Djoaquin skrev:ehem...Hagto skrev:Har funnet hjem! Plutselig sa det treff med stor T.kjoenik skrev:Håper du vil fortelle litt om dette nye systemet du setter sammen, gjerne med noen bilder, fra sørlandet!
Det haster ikke, bare vi vet at det kommer...![]()
Elsker anlegget mitt nå. Musikk, musikk![]()
kan du si sånt uten å fortelle oss hva det er du har skaffet deg???
;D
ivarlo skrev:Velkommen hjem Hagto![]()
mvh
ivarlo (lykkelig eier av 7ES-3)
Massiv 6kv spiller utvilsomt renere :-*Valentino skrev:Over 6mm2. Råtass!