Takker! Sjekkes ut nå
Nydelig! Akkurat som RW skal låte
Okei! Har du link?Slash og Myles Kennedy acoustic
Den er tatt opp i Australia, med bare de to
Okei! Har du link?
Fett! Kommer nok ikke til å se hele konserten i kveld, men er det en eller to låter du vil fremheve?
Disse er mine favoritter, men som alt er det jo individuelt hva man likerFett! Kommer nok ikke til å se hele konserten i kveld, men er det en eller to låter du vil fremheve?
Takker! Jeg smeller de påDisse er mine favoritter, men som alt er det jo individuelt hva man liker
Vis vedlegget 804036
Kan synge han karen her! StarlightTakker! Jeg smeller de på
Må få hørt mer på Opeth og Ghost snart. Veldig bra det lille jeg har hørt til nå
Ja, Opeth er magisk. Der har du virkelig noe å dypdykke i og glede deg over. Ghost er bakgrunnsmusikkMå få hørt mer på Opeth og Ghost snart. Veldig bra det lille jeg har hørt til nå
Sorry, det ble litt negativt kanskje. Men, jeg har fulgt Ghost siden starten og er ikke veldig imponert over utviklingen for å si det sånn. Men, de(han) gjør jo mye rett, så all ære for det. Og for all del, jeg hører mye på GhostMen, Opeth har "sjel". Det kan jeg nok dessverre ikke si at Ghost har lengerJa, Opeth er magisk. Der har du virkelig noe å dypdykke i og glede deg over. Ghost er bakgrunnsmusikk
Hva synes du sånn generelt om det nye albumet?Lyttet til Ghost i bilen (radio) tilbake hjem idag, dette fikk da meg og konse om og ikke kjøre allt for hardt
Skal ta en runde med dem begge når jeg har kommet megSorry, det ble litt negativt kanskje. Men, jeg har fulgt Ghost siden starten og er ikke veldig imponert over utviklingen for å si det sånn. Men, de(han) gjør jo mye rett, så all ære for det. Og for all del, jeg hører mye på GhostMen, Opeth har "sjel". Det kan jeg nok dessverre ikke si at Ghost har lenger Vis vedlegget 804062
Kult! Noe på tuben der jeg bør sjekke ut?Skal ta en runde med dem begge når jeg har kommet meg
Nå er det 70/80-talls helter på spilleren her - Toto’s "live" konsert fra lockdown
Vet ikke om den er på YouTube, men dette er plataKult! Noe på tuben der jeg bør sjekke ut?
Har ikke lyttet til det, kjøpte debut albumet og mistet litt lysten for dem? men dette var da morroHva synes du sånn generelt om det nye albumet?
Ja, den låta du sendte der er virkelig bra, og den "little sunshine" låta er en av mine favoritter fra Ghost sånn generelt Men, det holder nok ikke opp i mot B-Sida på Meliora. "Mummy Dust" når orgelet drar igang der er gåsehud fra ende til annenHar ikke lyttet til det, kjøpte debut albumet og mistet litt lysten for dem? men dette var da morro
God Kveld!
Prøv denneGod Kveld!
Har du noen gode forslag til YouTube videoer nå mens jeg har Diffusoren oppe?
Smekker’n rett på herSå kan du jo prøve en av mine favoritter....
NIGHTWISH - The Greatest Show on Earth (with Richard Dawkins) (OFFICIAL LIVE)
"The Greatest Show on Earth" from VEHICLE OF SPIRIT - Wembley 2015 featuring Richard Dawkins, English ethologist, evolutionary biologist, and author.Directed...youtube.com
Tøøøøøft. Floor Jansen kan detSå kan du jo prøve en av mine favoritter....
NIGHTWISH - The Greatest Show on Earth (with Richard Dawkins) (OFFICIAL LIVE)
"The Greatest Show on Earth" from VEHICLE OF SPIRIT - Wembley 2015 featuring Richard Dawkins, English ethologist, evolutionary biologist, and author.Directed...youtube.com
Hu er veldig dyktig.Tøøøøøft. Floor Jansen kan det
Om låta eller lyden?Blir intr å høre hva du synes om den siste jeg la ut. Jeg synes det er fantastisk vokal og stemningen er helt rå. Nesten så jeg ønsker å spille spillet.... nesten.
Begge... Er jo ikke rock og metall for å si det forsiktig...Om låta eller lyden?
Hmm, nei hva skal man si om det. Jeg har alltid vært imponert over den jobben Floor Jansen gjorde etter ho kom inn. Ho erstatta vel ho svenske Anette midt i turneen pga graviditet eller noe sånt? Ellers, så har jeg ikke så mange innvendinger på Nighthwish egentlig. De gjør sin greie, og de gjør det braBegge... Er jo ikke rock og metall for å si det forsiktig...