Will do.Ja, stor artist. Agnes er slettes ikke værst neiHan har veldig mye bra, men sjekk ut ''blåser bort'' fra det nye albumet. Den har gått mye på repeat her i det siste.
Will do.Ja, stor artist. Agnes er slettes ikke værst neiHan har veldig mye bra, men sjekk ut ''blåser bort'' fra det nye albumet. Den har gått mye på repeat her i det siste.
Piegaene er planlagt ut, men må bare finne motivasjon til detLitt av et nr 2 oppsett må jeg si.![]()
Hvor stort skal det være da??Piegaene er planlagt ut, men må bare finne motivasjon til det
Er på jakt etter noe mer lettdrevet som passer bedre til forsterkeren. Forslag? Skriv ut!
Det må passe inn på ca den plassen 511’ne står nåHvor stort skal det være da??
Jeg får ikke helt "taket" på denne skiva. Er nok den dårligste Ghost-plata imo, men jeg har ikke gitt helt opp endaKjøpte den for en liten stund siden som gave til en kompis, slettes ikke gale selv om det ikke er helt min greie
mvh
Du sier at tidligere utgivelser er bedre? Da kan jeg jo kjøpe flere gaverJeg får ikke helt "taket" på denne skiva. Er nok den dårligste Ghost-plata imo, men jeg har ikke gitt helt opp enda![]()
Ja, hvis kompisen din er glad i Ghost, så finnes det mye bra å velge iDu sier at tidligere utgivelser er bedre? Da kan jeg jo kjøpe flere gaver
mvh
TakkerJa, hvis kompisen din er glad i Ghost, så finnes det mye bra å velge i"Meliora" blant annet
![]()
Den OL platespilleren passet stilmessig veldig fint med Line Magnetic.Piegaene er planlagt ut, men må bare finne motivasjon til det
Er på jakt etter noe mer lettdrevet som passer bedre til forsterkeren. Forslag? Skriv ut!
Se her ja! De var fine, takk for tipsDen OL platespilleren passet stilmessig veldig fint med Line Magnetic.
Nye høyttalere her hadde vært fint med Blumenhofer. De er lette å drive, men er ikke lavpris. Kommer mye an på budsjett. Hvor mye tenker du å legge i?
Vis vedlegget 837974
Vis vedlegget 837973 Vis vedlegget 837979
Med rett match så låter de veldig bra.Se her ja! De var fine, takk for tipsLåter de like godt som de ser ut? Har ikke satt noe budsjett, men tenker i utgangspunktet et sted mellom 30-50k…
Ja, JBL, Klipsch og Tannoy står på lista her. Har vært og hørt JBL L100 og Klipsch Heresy. Har fått et tips om et par nye fra Pylon også, så tenkte å sjekke ut de før jeg tar et valgVis vedlegget 837990
JBL L100 er også en kul høyttaler, men vet ikke hvordan de funker med LM forsterkeren din. Jeg ser du spiller mye rock, og da kan en modell fra Zu eller kanskje Klipsch Forte være aktuelt.Litt mer grovkornet enn Blumenhofer , men morsomt på rock.
Bare noen forslag i farta, men du må selvsagt høre sjøl. Høyttalere, og hvordan de spiller i rommet er det viktigste, og hva man liker må man finne ut sjøl.![]()
Takk for tips! Den skal jeg sjekke ut
avsnitt 2/3 da begyner det bli kult med bla At the Gates, In Flames, Meshuggah, Opeth mflTakk for tips! Den skal jeg sjekke ut![]()
Se der ja. Det var samlingen sin det. Har holdt av noen plater til deg.Vis vedlegget 844184 Vis vedlegget 844185 Vis vedlegget 844186
Litt ny vinyl innPå tide å fyre opp Okki Nokki’n, jekke seg ei øl og komme seg i rensemodus
![]()
Aldri for sent å begynne!Kjenner dessverre ikke musikken og lite kjennskap til Metall men du må ha en fin helg
mvh
Nei, ikke hørt. Takk for tips!Hørt nye Dynazty som kom ut i dag? Anbefales!
Skal se de i spektrum 11/12 sammen med InFlamesEtter og sett den svenske hårdrock dokumentaren måtte jeg ha noe med Göteborg soundet
Vis vedlegget 844301