Vær så god, her er 10 timer fra YouTube!OK.
Jeg har finni det alller aller værst tenkelige, og jeg ville gjerne møtt idioten som gjorde det mulig:
HEISMUSIKK !!!!!!
Dette var utgangspunktet for tråden...Dette er ferskt og teit, Sony lanserer minnekort for lydpurister | Lyd & Bilde
Jeg er den typen som hører forskjell på ulike konstruksjoner av kabler på samme oppsett, men dette tror jeg ikke på.
Dette var utgangspunktet for tråden...Dette er ferskt og teit, Sony lanserer minnekort for lydpurister | Lyd & Bilde
Jeg er den typen som hører forskjell på ulike konstruksjoner av kabler på samme oppsett, men dette tror jeg ikke på.
Hvor befinner heisen seg ? Hadde vært stoooort å kjøre 10 timer opp og ned , å høre musikken 'live'Vær så god, her er 10 timer fra YouTube!OK.
Jeg har finni det alller aller værst tenkelige, og jeg ville gjerne møtt idioten som gjorde det mulig:
HEISMUSIKK !!!!!!
Nå var det strengt tatt ikke effekten som interesserte megDu får sikkert bedre effekt av disse:De der var faktisk ganske så fine. Ikke det at jeg tror det hadde løftet lyden til nye høyder, men ganske så praktiskweizhi-the-one-kabelbro!
Vis vedlegget 306555
Litt av hvert på denne siden: VH Audio - Audio cables, parts, and tweaks for audiophiles
Men etter å ha sett prisen drøyer jeg den litt
Vis vedlegget 306670 Vis vedlegget 306671 Vis vedlegget 306672 Vis vedlegget 306673
Det var sikkert denne Soundgarden brukte når de brente inn kabler for kunder. Av en eller merkelig grunn så sluttet de med det etter en liten stund.Kabelinnbrenningsapparat.
Vis vedlegget 306777
Ja,husker denne fra en ca.ti år tilbake.De skulle egentlig ta betalt for jobben,men som god kunde fikk jeg brent kablene gratis.Innbilte meg at det hjalp på lyden.Det var sikkert denne Soundgarden brukte når de brente inn kabler for kunder. Av en eller merkelig grunn så sluttet de med det etter en liten stund.Kabelinnbrenningsapparat.
Vis vedlegget 306777
De fikk sikkert besøk av forbrukerombudet etter en stund.Det var sikkert denne Soundgarden brukte når de brente inn kabler for kunder. Av en eller merkelig grunn så sluttet de med det etter en liten stund.
De fikk sikkert besøk av forbrukerombudet etter en stund.Det var sikkert denne Soundgarden brukte når de brente inn kabler for kunder. Av en eller merkelig grunn så sluttet de med det etter en liten stund.
Det er de dyreste boksehanskene jeg har sett...
Bare 3,5 mill.
CD-laseren avgir lys som er på grensen til infrarød. Nærmere 700nm. Testet at dette laserlyset fint går tvers igjennom grønt og blått glass. 650-630nm derimot, absorberes mye bedre. Så den grønne tusjen absorberer ikke CD-laseren i det heletatt, men reflekterer den rett tilbake - og verre enn om man ikke tusjer kanten i det heletattDe der hadde jeg og på noen cder. Tror du har rett i at de kom gratis med HIfidelity.Denne er fra samme tids periode Grønn Tusj epoken ( trur den ringen var prøvevare i et DK Hifidelity magasin ) resonance demper i sorbotaneFinner ingen link, men den grønne tusjen til å ha på CD-plater er fremdeles min favoritt. Ikke minst etter at jeg hørte om noen bruke det på Blu-Ray-plater.
Vis vedlegget 306409
Mvh
Skamfull må jeg medgi at jeg hadde en sånn grønn tusj og. Kjøpte den av Ståle Krapyl (les Tømmervik) i sjappa hans i Innherredsveien Trondheim.
Den var vel grønn på grunn av at det er komplimentærfargen til den røde laseren?
Ja, det er jo lov å være uenig. Jeg tenkte ikke spesielt på beolab5, som er helt ok selv om de er overpriset ift hva du får med unntak av varemerket.B&O sin Beolab 5 høyttaler måler meget oppegående og er mer avansert enn mange eksotiske høyttalere der ute. B&O står bak ICEpower som var blant de første virkelig gode klasse D forsterkerne og som blant annet Jeff Rowland har brukt.Du finner topp 10 av disse produktene her:
Bang & Olufsen - High End Televisions, Sound Systems, Loudspeakers, Car Audio
Så må si meg uenig. B&O har bragt mye bra på markedet.
Spikes generelt. Hypen vil ha det til at spikes er vibrasjons-avkoblende, når realitetene er at det er helt motsatt.Sikter du til underlag generelt på høyttalere eller er det spikes spesielt?Spikes på høyttalerne
Rimelig inngang til high-end audiodette er ikke en spøk, denne svensken er dønn seriøs
Unreal cablesIf you have tried DSD upsampling processors costing tens of thousands of dollars, you know how smooth the sound becomes. Guess what? The Angel Egg gives the same effect. After only 4 pieces it sounds equally smooth as when going from 44.1 kHz into 5.6 MHz upsampling, I'm not kidding, I have tried it, you try it too. You don't need more than 4 Angel Eggs. Instead of spending $50,000 on high-end sources, you spend $14 for these Angel Eggs. In fact, I enjoyed the 4 Eggs more than the high-end sources because of the more realistic sound reproduction. The Angel Egg gave more air, life and freshness to the music, something that is very addicting.
så man får mer vibrasjon med spikes mener du???.
Spikes generelt. Hypen vil ha det til at spikes er vibrasjons-avkoblende, når realitetene er at det er helt motsatt.
Ja. Både i høyttaleren og i gulvet.så man får mer vibrasjon med spikes mener du???.
Spikes generelt. Hypen vil ha det til at spikes er vibrasjons-avkoblende, når realitetene er at det er helt motsatt.
Utskiftning av medfølgende gummiputer til Soundcare SuperSpikes er den mest radikale endringen jeg noengang har gjort på anlegget. Det ble unektelig mye bedre fokus og gjennomsiktighet. Lyden ble også veldig mye strammere, mens svært mye av "bass-drønningen" forsvant. Det var først da jeg innså hvor slanke mine forrige høyttalere egentlig var i lyden, for uten spikes hadde det tydeligvis blitt overført en stor del vibrasjoner til gulvet.Ja. Både i høyttaleren og i gulvet.så man får mer vibrasjon med spikes mener du???Spikes generelt. Hypen vil ha det til at spikes er vibrasjons-avkoblende, når realitetene er at det er helt motsatt.
Jeg er nokså sikker på at når jeg er ferdig med min tid på jorden, så vil jeg bli tatt imot der nede av et panfløyteorkester som spiller "Vinsjan på kaia".