oyvjorge
Hi-Fi freak
Tar vare på alt, så lenge jeg er heldig å ha et stort loft.
Minner meg om historia om gymmaslæraren min, som bygde seg nytt hus. Mens han heldt på, stod støypemaskina i det som skulle verte vaskerommet. Kort fortalt: han gløymde å ta ho ut før huset var ferdig, så da hadde han plutseleg to vaskemaskiner ståande - om enn ei av dei litt uvanlege.....Eg har emballasjen til høgtalarane mine. Dei fyller ein kjellar, og kan kanskje ikkje fjernast, då eg har sett inn ny dør sidan høgtalarkassene kom dit.....
mbl er litt vanskelige å transporteres liggende. bør vel event transporteres stående.. så embalasjen er god å haDen emballasjen som var på mine høgtalarar var ganske annleis enn det stakarsdomet som fylgde med Quad 2912. Tre, plass til "frontstoff", og tiltkontroll, som avslørte om høgtalarane hadde vorte flytta på brutalt vis. Emballasje er veldig viktig - under transport. Elles er det ei plage. Men livet kan by på mykje rart, og det kan hende eg kjem til å selje høgtalarane mine ein gong i framtida. Eller kanskje mine arvingar ikkje har plass til dei. Og då er det greitt å kunne pakke skikkeleg.