Hizbollah + poesi

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
http://www.nytimes.com/2006/12/05/w...&en=fd2ab91f468ab0e2&ei=5094&partner=homepage

Hizbollah skjøt opp raketter fra tett befolkete sivile områder. Krigsforbrytelser. Hvor er Willoch, Tveit og de moralsk forargede? Her er en liten sang dere kan nynne på:

"Våre venner fundamentalistene"
(Mel: prøv deg frem)

Kom til Allah med Nasrallah
uten bukse bare balla
dynamitt på hele kropp
dette braket blir helt topp

Alle hurpa på med burka
ikke kjole ut av skole
piskes steines synder skal
Allah er vårt store kall


(George and Condi be prepared)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
http://www.nytimes.com/2006/12/05/w...&en=fd2ab91f468ab0e2&ei=5094&partner=homepage

Hizbollah skjøt opp raketter fra tett befolkete sivile områder.  Krigsforbrytelser.  Hvor er Willoch, Tveit og de moralsk forargede?  Her er en liten sang dere kan nynne på:

"Våre venner fundamentalistene"
(Mel:  prøv deg frem)

Kom til Allah med Nasrallah
uten bukse bare balla
dynamitt på hele kropp
dette braket blir helt topp

Alle hurpa på med burka  
ikke kjole ut av skole
piskes steines synder skal
Allah er vårt store kall


(George and Condi be prepared)
;D ;D ;D
Veldig bra BB. Din Arabiske Rasisme tråd økte kvalitativt 10 hakk etter den her. Takk skal du ha.
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
;D ;D ;D
Veldig bra BB. Din Arabiske Rasisme tråd økte kvalitativt 10 hakk etter den her. Takk skal du ha.
BB er bare kranglesjuk igjen. Diktet hans er en lett omskrivning av et heldig øyeblikk han hadde i en annen tråd tidligere i år. Opplysningene han linker til er dessuten gammelt nytt; det var også oppe i en tidligere tråd.

Honkey
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.164
Antall liker
8.830
Torget vurderinger
1
Ja. Det var da det. Siden har jeg vært i Israel. Fint land.

MVH.
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
BB er bare kranglesjuk igjen. Diktet hans er en lett omskrivning av et heldig øyeblikk han hadde i en annen tråd tidligere i år. Opplysningene han linker til er dessuten gammelt nytt; det var også oppe i en tidligere tråd.

Honkey
--------------------------
Nå ja, New York Times er jo en rimelig oppdatert avis.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Jeg fikk bare et svakt hint av "bukken og havresekken" når jeg leste den artikkelen... hm..

Honkey
Selvsagt, ingen grunn til å tro på dette.
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Selvsagt, ingen grunn til å tro på dette.
Det var IKKE det jeg sa. Jeg fremviste kun sunn tankegang. Jeg tar ikke stilling til om det er rett elller galt, jeg bare mener det er psykologisk utaktisk å la såpass forsvarsnære forbindelser gjøre jobben. Det gjør det så mye lettere for FI å nekte og godta resultatet. Og da faller det fort tilbake på den som har laget rapporten. Det burde være i Israels interesse å handle så uangripelig som mulig i nåværende situasjon.

Honkey
 
Topp Bunn