G
Gjestemedlem
Gjest
Utelukkende liste. Fjas og pynt er bare forstyrrende og opptar unødig plass.
Jeg har tenkt å ta akkurat denne biten til slutt av grunner som jeg ikke skal gå innpå her, men tanken er å finne en løsning som gir litt større frihet med tanke på 24 timer, 48 timer osv. Det er flere muligheter her, og så langt har jeg fokusert på en egen liste med "uleste annonser" (egen link), og på denne listen vil en kun se annonser som en ikke tidligere har sett på. Hvis en er en "avid" bruker av torget, så vil en på denne måten ikke gå glipp av en eneste annonse. Denne listen vil ligge side om side med "uleste fra forumet", og på den måten kan en på samme side få en oversikt over alt en har gått glipp av på hele siden.Idag er det en funksjon som viser annonser fra de siste 24 timer. Er det mulig å utvide dette til f.eks. 48 timer?
Det kan jo være at man en ytterst sjelden dag ikke har tid til å svippe innom HFS.
Mvh.
Nei, det vil ikke komme noen auksjonsløsning.Vil det komme mulighet for å legge ut ting for salg via auksjon?
Trenger ikke å være noe muffens - du må nesten sende meg en privat melding så jeg kan se nærmere på det.Har fått en henvendelse på en annonse i dag fra en bruker.
Jeg får ikke svart han.
Denne meldingen kommer opp:
Vis vedlegget 688454
Er det noe muffens?
Vh GunnarS